Gå til innhold

Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest Bipolar58
Skrevet

Vet ikke om jeg tør å dra til Oslo noe mer nå.Jeg er enten bipolar eller borderline og knasker piller som bare det nå.

Trodde at angsten var borte helt til fredag kl 15.30.Da smalt det.

Ille at 100+ mennesker måtte bøte med livet for en gal gal mann.

Trodde lenge at Norge var ett trygt sted,men nå ser vi det stikk motsatte.

Hva skal vi som har angst gjøre da? Sperre oss inne i våre kjellere med hermetikk for 5 år og ha på radion 24/7? Etter 2 dager med bare nyheter,fikk jeg nok,og fikk vel en slags psykose med bare angst.Tok en seroquelle 100 mg,men nyhetene var like ille dagen etter.

Hvordan overlever man når selv ikke Norge er ett trygt land?

Håpet i det lengste at faenskapen stoppet ved svenske-grensa,men nei da.

Hjelper vel ikke å stappe hodet i sanden heller vel?

Skal jeg løpe til skogs jeg og katta?

Gjest Livet må gå videre
Skrevet

Jeg jobber midt i katastrofeområdet og jeg må gå på jobb selv om angrepet var på meg og mine kollegaer. Jeg kan ikke stikke hodet i sanden og rømme til skogs. Ville jeg fått det bedre da, tror du?

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke har særlig lyst til å dra på jobb i Oslo imorgen. Man vet jo aldri hva som kan skje..

Men man kan jo ikke tenke sånn heller.

serenity777
Skrevet

Seroquel må taes gjevnlig og 100 mg er ikke noe for psykose, da må man høyere, men dette må du snakke med en lege om.

Gjest Livet må gå videre.
Skrevet

Må innrømme at jeg ikke har særlig lyst til å dra på jobb i Oslo imorgen. Man vet jo aldri hva som kan skje..

Men man kan jo ikke tenke sånn heller.

Jeg føler meg ganske trygg på at det ikke skjer noe igjen i morgen. Akkurat nå og i dagene fremover er sikkerheten på topp.

Dessuten må vi vise at vi ikke lar oss knekke av dette.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Fra 22.07 til 31.12.2011 vil ca 93 mennesker bli drept i trafikken i Norge.

Om du er redd for dødsulykker, er det trafikken du må frykte - ikke Oslo.

hidi, the scorpion
Skrevet

Fra 22.07 til 31.12.2011 vil ca 93 mennesker bli drept i trafikken i Norge.

Om du er redd for dødsulykker, er det trafikken du må frykte - ikke Oslo.

''Om du er redd for dødsulykker, er det trafikken du må frykte - ikke Oslo.''

Mulig det, men over åtti ungdommer dør ikke på samme tid...

Skrevet

Oslo er vel det tryggeste stedet du kan dra akkurat nå, med politi som saumfarer hver enda krok.

Gjest winda
Skrevet

''Om du er redd for dødsulykker, er det trafikken du må frykte - ikke Oslo.''

Mulig det, men over åtti ungdommer dør ikke på samme tid...

''Mulig det, men over åtti ungdommer dør ikke på samme tid...''

Terror er slik, det er lite man kan gjøre for å sikre seg 100% fordi det er så tilfeldig hvor gjerningsmennene slår til. Det er jo en veldig liten sjanse for at akkurat du skal være der når det smeller, men konsekvensene er jo veldig store og dramatiske.

hidi, the scorpion
Skrevet

''Mulig det, men over åtti ungdommer dør ikke på samme tid...''

Terror er slik, det er lite man kan gjøre for å sikre seg 100% fordi det er så tilfeldig hvor gjerningsmennene slår til. Det er jo en veldig liten sjanse for at akkurat du skal være der når det smeller, men konsekvensene er jo veldig store og dramatiske.

Jeg hater vold. En ung gutt ble skutt i hodet (Sandnes) i sitt eget hjem i går kveld. Jeg blir så utrolig trist over all volden verden rundt.

Menneskeliv, er visst ikke verdt så mye i dagens samfunn, og det gjør meg redd.

Bil/båt/motorsykler/flyulykker skjer jo nesten daglig, og det er selvfølgelig ikke mindre trist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...