Gå til innhold

Jeg blir kvalm

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hans advokat sa nettopp på NRK1 sin TV-sending at hans klient tror det foregår tortur i norske fengsler, og at han har en helt annen virkelighetsforståelse enn normale.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er advokatens fordømte plikt og jobb å fremstille sin klient på en måte som får Mor Theresa til å fremstå som en voldelig prostituert! ;-)

Dette er spill for galleriet.

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes litt synd på advokaten hans. Han har sett relativt spak ut når han har uttalt seg.

Men vi skal kanskje være glade for at han ikke valgte Staff. Han har en tendens til å ufarliggjøre sine klienters forbrytelser.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er advokatens fordømte plikt og jobb å fremstille sin klient på en måte som får Mor Theresa til å fremstå som en voldelig prostituert! ;-)

Med vennlig hilsen

Men det er lov å bli kvalm likevel!

Skrevet

Men det er lov å bli kvalm likevel!

Utvilsomt. Og du er ikke den eneste...

Gjest Gjøkeniburet
Skrevet

Dette har blitt en sak som jeg har fulgt mye med på.

Et spørsmål jeg stilte her i huset idag : burde denne personen få se litt på tv i kveld ? Nettopp for å se at han har oppnådd det motsatte av hva han tror han har fått til ?

Jeg er overveldet av responsen rundt omkring i vårt land.

Jeg liker veldig godt det vakumet som han nå sitter i, men en halvtime med tv bilder tror jeg kaansje hadde gitt inntrykk på den syke hjernen hans.

Skrevet

Jeg synes litt synd på advokaten hans. Han har sett relativt spak ut når han har uttalt seg.

Men vi skal kanskje være glade for at han ikke valgte Staff. Han har en tendens til å ufarliggjøre sine klienters forbrytelser.

Det tenkte jeg også på. Skulle ønske han kunne få sett utdrag i alle fall, kanskje et opptak om en stund, som viser ham en annen reaksjon enn den han har forventet.

Skrevet

Dette har blitt en sak som jeg har fulgt mye med på.

Et spørsmål jeg stilte her i huset idag : burde denne personen få se litt på tv i kveld ? Nettopp for å se at han har oppnådd det motsatte av hva han tror han har fått til ?

Jeg er overveldet av responsen rundt omkring i vårt land.

Jeg liker veldig godt det vakumet som han nå sitter i, men en halvtime med tv bilder tror jeg kaansje hadde gitt inntrykk på den syke hjernen hans.

Han skrev jo at han regnet med at 95% av Norges befolkning ville ta avstand fra ham, så om noe vil han trolig bare være glad for at han har fått en slik stor respons.

Utover det, jeg forstår ikke helt hvorfor det er viktig hva han tror og ser? Han skal råtne i en celle de neste mange årene. Han er nå irrelevant.

Med vennlig hilsen

Gjest Gjøkeniburet
Skrevet

Han skrev jo at han regnet med at 95% av Norges befolkning ville ta avstand fra ham, så om noe vil han trolig bare være glad for at han har fått en slik stor respons.

Utover det, jeg forstår ikke helt hvorfor det er viktig hva han tror og ser? Han skal råtne i en celle de neste mange årene. Han er nå irrelevant.

Med vennlig hilsen

Er enig.

Jeg ha sett for mye idag, og ofrer ikke typen en tanke mere.

Ha en god natt :-)

Skrevet

Er enig.

Jeg ha sett for mye idag, og ofrer ikke typen en tanke mere.

Ha en god natt :-)

God natt til deg, også!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med vennlig hilsen

Jeg syns advokaten hans gjør en god jobb. Han opptrer på en nøktern måte og lar seg ikke bruke som mikrofonstativ.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...