Gjest magdalena29 Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 En psykiatrisk sykepleier vil ha meg med ut på byen lørdag. Han jobber på sykehuset hvor jeg ble kjent med han som pasient. Jeg har kjent han i en årekke. Men har han noen baktanker med dette? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 Det virker meget uprofesjonelt og er sannsynligvis et brudd på yrkesetikken. Kan ikke uttale meg om evt baktanker. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Uansett er det faglig uriktig. Jeg synes du skal avslå. 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Jeg har flere ganger gått ut med min tidligere psykolog, men da var det i forbindelse med behandlingen, eksponeringsterapi. Om det er dette som er saken hos deg er det greit (om du synes det så klart), men om det er mer privat hadde jeg sett meg litt mer tvilende til dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.