Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

11

• Sør

10

• Dorthe

6

• Mrs D

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest sikkertr

''En mer fraværende statsminister''

Norge har en statsminister, og ikke en president. Vi har et Storting/regjering som styrer, og Stoltenbergs funksjon er statsminister, og ikke å være "El Presidente".

Med vennlig hilsen

Du det visste jeg ikke (ironi).

At du mener at det er greit at en statsminister er fraværende får du bare synes. Jeg vil ha en engasjert statsminister. Hans manglende engasjement i hverdagen gjør at jeg ikke lar meg blende av hans håndtering i en krisesituasjon. Vekk med han.

Hva er vestkantnisse og hva er østkantnisse?

Hehe, det finnes ikke østkantnisser. Man kan si mye rart om menn på østkanten, men det er få nisser :o) Bare noen få fra vestkanten som har kjøpt seg leilighet her til 4 mill og glemmer at vi andre også eier leilighetene våre og har betalt dem. Jeg har et par i gården her.

Annonse

At du mener at det er greit at en statsminister er fraværende får du bare synes. Jeg vil ha en engasjert statsminister. Hans manglende engasjement i hverdagen gjør at jeg ikke lar meg blende av hans håndtering i en krisesituasjon. Vekk med han.

Han er ikke fraværende, bare fordi han ikke er i media.

Han er åpenbart engasjert - hvis ikke hadde han aldri holdt ut å være statsminister i så mange år.

Jeg skulle faktisk gjerne sett mer av ham i media, men jeg respekterer at han faktisk har en jobb å gjøre.

Med vennlig hilsen

Det vi har sett denne helgen, er ekte engasjement fra en person som både er personlig og karrrieremessig påvirket av det som skjer. Hva mer hadde du forventet deg av hans opptredener?

Gjest sikkertr

Det vi har sett denne helgen, er ekte engasjement fra en person som både er personlig og karrrieremessig påvirket av det som skjer. Hva mer hadde du forventet deg av hans opptredener?

Jeg forventer ikke noe mer av han i denne tiden. Jeg forventer mer av han i hverdagen. Eller det er lenge siden jeg sluttet å forvente noe mer av han egentlig. Og derfor vil jeg for første gang i mitt liv ikke stemme på AP ved valget.

Gjest sikkertr

Han er ikke fraværende, bare fordi han ikke er i media.

Han er åpenbart engasjert - hvis ikke hadde han aldri holdt ut å være statsminister i så mange år.

Jeg skulle faktisk gjerne sett mer av ham i media, men jeg respekterer at han faktisk har en jobb å gjøre.

Med vennlig hilsen

''Han er ikke fraværende, bare fordi han ikke er i media.''

Klart han er, han er fraværende for sitt folk. De han skal lede.

''Han er åpenbart engasjert - hvis ikke hadde han aldri holdt ut å være statsminister i så mange år.''

Hahaha, hva man skal høre....

''Jeg skulle faktisk gjerne sett mer av ham i media, men jeg respekterer at han faktisk har en jobb å gjøre.''

Jeg skulle gjerne sett noe av det han gjør jeg da.

Gjest Nickløsheletida

Hehe, det finnes ikke østkantnisser. Man kan si mye rart om menn på østkanten, men det er få nisser :o) Bare noen få fra vestkanten som har kjøpt seg leilighet her til 4 mill og glemmer at vi andre også eier leilighetene våre og har betalt dem. Jeg har et par i gården her.

Jeg følger ikke tankegangen din.

Jeg tror alle ubevisst blir preget av det miljøet de vokser opp i. Fabian Stang kan virke noe forfinet, men så lenge et menneske er snill, varm og har omsorg for andre, er det mindre viktig med det ytre.

Jeg forsto ikke helt hva du mente med at de glemmer at de andre har betalt leilighetene sine.

Gjest sikkertr

Han er engasjert.

At han ikke agerer som linselus hele tiden er vel nettopp fordi han faktisk gjør en jobb.

Dessuten - han er ikke president.

Med vennlig hilsen

JEG VET HAN IKKE ER PRESIDENT. En statsminister skal være synlig, alt annet er dårlig lederskap. Synlig er ikke det samme som å agere linselus.

Jeg følger ikke tankegangen din.

Jeg tror alle ubevisst blir preget av det miljøet de vokser opp i. Fabian Stang kan virke noe forfinet, men så lenge et menneske er snill, varm og har omsorg for andre, er det mindre viktig med det ytre.

Jeg forsto ikke helt hva du mente med at de glemmer at de andre har betalt leilighetene sine.

Nei, de tror at alle som ikke ser like rike ut som dem, leier leilighet av kommunen og det blir regnet som ganske skammelig. Her blir det visket skikkelig i krokene om hvem som eier og hvem som leier, i grunnen er det ganske festlig. Jeg blåser i det, men jeg trodde han ene i styret skulle svime av da jeg syrlig fortalte ham at jeg ikke engang hadde lån på leiligheten min. Det er nemlig slik at de som leier ikke får gehør når de klager.

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Nei, de tror at alle som ikke ser like rike ut som dem, leier leilighet av kommunen og det blir regnet som ganske skammelig. Her blir det visket skikkelig i krokene om hvem som eier og hvem som leier, i grunnen er det ganske festlig. Jeg blåser i det, men jeg trodde han ene i styret skulle svime av da jeg syrlig fortalte ham at jeg ikke engang hadde lån på leiligheten min. Det er nemlig slik at de som leier ikke får gehør når de klager.

Men hva har alt dette med Fabian Stang og gjøre?

''Han er ikke fraværende, bare fordi han ikke er i media.''

Klart han er, han er fraværende for sitt folk. De han skal lede.

''Han er åpenbart engasjert - hvis ikke hadde han aldri holdt ut å være statsminister i så mange år.''

Hahaha, hva man skal høre....

''Jeg skulle faktisk gjerne sett mer av ham i media, men jeg respekterer at han faktisk har en jobb å gjøre.''

Jeg skulle gjerne sett noe av det han gjør jeg da.

''Jeg skulle gjerne sett noe av det han gjør jeg da.''

Her:

Førsteplass i Human Development Index (UNDP, Sammenhengende 2001-2007, og igjen 2009 og 2010)

Verdens fredeligste land (Global Peace Index, 2007)

Verdens best fungerende land (Foreign Policy Magazine, 2009)

Og ikke glem, verdens beste land for pressefrihet (sammen med Island). (Reporters Without Borders, 2007)

Verdens beste land for mødre (Redd Barna, 2010)

Dette skjer ikke av seg selv!

JEG VET HAN IKKE ER PRESIDENT. En statsminister skal være synlig, alt annet er dårlig lederskap. Synlig er ikke det samme som å agere linselus.

Synligheten avhenger av hvor mye media gidder å vise frem.

Dessuten, jobben hans er faktisk ikke å være synlig, men å sørge for at landet fungerer og er trygt.

Gjest sikkertr

''Jeg skulle gjerne sett noe av det han gjør jeg da.''

Her:

Førsteplass i Human Development Index (UNDP, Sammenhengende 2001-2007, og igjen 2009 og 2010)

Verdens fredeligste land (Global Peace Index, 2007)

Verdens best fungerende land (Foreign Policy Magazine, 2009)

Og ikke glem, verdens beste land for pressefrihet (sammen med Island). (Reporters Without Borders, 2007)

Verdens beste land for mødre (Redd Barna, 2010)

Dette skjer ikke av seg selv!

Spar meg. Og med en statsminister som mesteparten av tiden er fraværende og uengasjert, så er det vel trolig andre vi bør takke for dette og ikke han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...