Gjest SMIRnøff Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Er jeg så dårlig til å formulere meg, slik at jeg blir misforstått, eller er jeg rett og slett et veldig kjipt menneske? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Hva tenker du på nå? Nei, får ofte mye "pepper"... 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Nei, får ofte mye "pepper"... Er det "pepper", eller det er diskusjoner? Folk mener forskjellige ting, og gir uttrykk for dette. At noen uttrykker sin uenighet med deg, er ikke pepper. Når det kommer til stadig gjentakende, likelydende innlegg - blir vel folk litt lei av å gi råd som ikke følges, og da er det vel lett å gi litt pepper... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Er det "pepper", eller det er diskusjoner? Folk mener forskjellige ting, og gir uttrykk for dette. At noen uttrykker sin uenighet med deg, er ikke pepper. Når det kommer til stadig gjentakende, likelydende innlegg - blir vel folk litt lei av å gi råd som ikke følges, og da er det vel lett å gi litt pepper... Stemmer sikkert dette. Takk for svar... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.