Gå til innhold

Jeg har skjønt det nå...

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Men de bør jo se helheten da...

Jo, sant. Men jeg vet jeg er slik, jeg. Og det håper jeg at jeg fortsetter å vite også, at jeg ikke "glemmer" det. Så da bil det nok komme opp i terapien, at jeg har innsett dette. Skal ta det opp, trur jeg.

Gjest pysekatt
Skrevet

Jo, sant. Men jeg vet jeg er slik, jeg. Og det håper jeg at jeg fortsetter å vite også, at jeg ikke "glemmer" det. Så da bil det nok komme opp i terapien, at jeg har innsett dette. Skal ta det opp, trur jeg.

Vet jeg er mye jeg og, men ikke sikkert andre vurderer det slik. Når vi "sliter" med psykotiske ting, ser vi ikke alltid ting som de er. Det har jeg begynt å forstå...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Vet jeg er mye jeg og, men ikke sikkert andre vurderer det slik. Når vi "sliter" med psykotiske ting, ser vi ikke alltid ting som de er. Det har jeg begynt å forstå...

Ja, det er selvsagt mulig det...

Gjest pysekatt
Skrevet

Ja, det er selvsagt mulig det...

Alt er mulig og umulig.

Nøtteskall
Skrevet

Jeg tror en såkalt en normal person kan bli kald og kynisk hvis man har blitt mobbet og hatt forlite godt sosialt nettverk fra barndommen av. Kanskje mangler du noe i livet ditt? som f.esk kjærlighet. Mange tror ikke på kjærlighet, men det er sikkert de som ikke har opplevet dette selv.

Bare noen tanker.....

Snakk med noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...