Gjest SMIRnøff Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Men de bør jo se helheten da... Jo, sant. Men jeg vet jeg er slik, jeg. Og det håper jeg at jeg fortsetter å vite også, at jeg ikke "glemmer" det. Så da bil det nok komme opp i terapien, at jeg har innsett dette. Skal ta det opp, trur jeg. 0 Siter
Gjest pysekatt Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Jo, sant. Men jeg vet jeg er slik, jeg. Og det håper jeg at jeg fortsetter å vite også, at jeg ikke "glemmer" det. Så da bil det nok komme opp i terapien, at jeg har innsett dette. Skal ta det opp, trur jeg. Vet jeg er mye jeg og, men ikke sikkert andre vurderer det slik. Når vi "sliter" med psykotiske ting, ser vi ikke alltid ting som de er. Det har jeg begynt å forstå... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Vet jeg er mye jeg og, men ikke sikkert andre vurderer det slik. Når vi "sliter" med psykotiske ting, ser vi ikke alltid ting som de er. Det har jeg begynt å forstå... Ja, det er selvsagt mulig det... 0 Siter
Gjest pysekatt Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Ja, det er selvsagt mulig det... Alt er mulig og umulig. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Jeg tror en såkalt en normal person kan bli kald og kynisk hvis man har blitt mobbet og hatt forlite godt sosialt nettverk fra barndommen av. Kanskje mangler du noe i livet ditt? som f.esk kjærlighet. Mange tror ikke på kjærlighet, men det er sikkert de som ikke har opplevet dette selv. Bare noen tanker..... Snakk med noen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.