Gjest SMIRnøff Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Om jeg tar masse Truxal (som er et antipsykotikum) blir jeg ganske rolig av meg. Jeg sover veldig mye, må slappe veldig mye av, men jeg føler meg likevel friskere. Så jeg lurer på om det er verdt det. Det er vel noe jeg må vurdere selv, men det bringer meg inn på banen med å spørre om det finnes en annen måte å holde seg friskere på... Noen andre medikamenter, som ikke "doper meg ned", men som likevel gjør meg frisk? Abilify funker jo endel, men jeg syns ikke det er bra nok - har fortsatt endel symptomer på den. Er det bare å forsøke andre antipsykotikaer, av nyere generasjon? 0 Siter
Gjest pysekatt Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 ''Er det bare å forsøke andre antipsykotikaer, av nyere generasjon?'' Ja. 0 Siter
rose23 Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Du skal ha for at du stadig finner nye temaer som engasjerer... Men ingen stjerne for at du følger alle rådene du takker for. 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Har du gått på det lenge? Mange medisiner gir trøtthet i starten. Husket da jeg startet på Zyprexa, ble så trøtt at jeg måtte legge meg etter en halv time. Ble ikke trøtt om dagen, bare om kvelden etter å ha tatt medisinen. Men etter å ha gått på det noen år ga det seg og jeg kunne være oppe som normalt. Vet ikke om det gjelder den medisinen der. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Har du gått på det lenge? Mange medisiner gir trøtthet i starten. Husket da jeg startet på Zyprexa, ble så trøtt at jeg måtte legge meg etter en halv time. Ble ikke trøtt om dagen, bare om kvelden etter å ha tatt medisinen. Men etter å ha gått på det noen år ga det seg og jeg kunne være oppe som normalt. Vet ikke om det gjelder den medisinen der. Jeg trur det, for den brukes jo mot søvn. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Du skal ha for at du stadig finner nye temaer som engasjerer... Men ingen stjerne for at du følger alle rådene du takker for. Jo, jeg skal følge opp dette med ny/annen medisin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.