Gjest SMIRnøff Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Jeg pleier å få endel angst etter at jeg har onanert. Er redd for at folk skal skjønne det. Er som om min sosiale fobi blir forsterket... begynner også å "tolke" i større grad... tolke ord og setninger, kroppsspråk, dithen at de vet det. Jeg vil ikke at folk skal vite det. Hva gjør en med dette? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Du får tenke at det det hadde vært langt mer merkelig om du aldri onanerte.. Det er normalt å onanere, så slapp helt av! 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Du får tenke at det det hadde vært langt mer merkelig om du aldri onanerte.. Det er normalt å onanere, så slapp helt av! Jo, jeg vet jo det, men... selve problemet mitt, psykiatrisk sett, er jo fornuft/følelser - problemet mitt er at jeg ikke klarer å føle at det jeg vet er rett er rett. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Jo, jeg vet jo det, men... selve problemet mitt, psykiatrisk sett, er jo fornuft/følelser - problemet mitt er at jeg ikke klarer å føle at det jeg vet er rett er rett. Så glem hva du føler... Det viktigste er at du VET hva som er rett og galt - følg dette! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.