Gå til innhold

Narsissistisk personlighetsforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Gjest Hvem vil høre?
Skrevet

Har lest om den diagnosen flere ganger, lest en del psykiatri pga egne vansker og familiære vansker. Er tett innpå en person, er 99 % sikker på at hun har den personligheten NPF. Nå er mange innblandet i forhold til hennes barn, har sett mye i sommer og ser at det stemmer med den diagnosen. BV var hos dem i dag, og det ble som jeg ventet. Hun manipulerer og lyger, og de setter pris på at hun er ærlig...(jeg blir uvel)

Bør jeg si noe til BV, som har hjulpet meg selv tidligere?

Hvem vil tro meg?

Har slitt psykisk, også med psykoseproblemer. Så hvem vil ta meg seriøst?

Skrevet

Det er ikke din jobb å diagnostisere, men det er din plikt som medmenneske å si ifra til BV dersom du mener barnet lider eller blir skadet.

Gjest Hvem vil høre?
Skrevet

Det er ikke din jobb å diagnostisere, men det er din plikt som medmenneske å si ifra til BV dersom du mener barnet lider eller blir skadet.

Åja...min plikt altså?

Hva om det bare er noe jeg finner på?

Hvorfor skulle noen tro på meg som ikke trodde på meg før?

Lider barn som lever under noe med denne PF?

Det er undrsøkelsessak nå, så tror jeg overlater det til "proffene", de vet jo så mye bedre og kan så mye mer.

Skrevet

Åja...min plikt altså?

Hva om det bare er noe jeg finner på?

Hvorfor skulle noen tro på meg som ikke trodde på meg før?

Lider barn som lever under noe med denne PF?

Det er undrsøkelsessak nå, så tror jeg overlater det til "proffene", de vet jo så mye bedre og kan så mye mer.

Hvorfor ikke sette deg selv litt til siden og se på hva dette gjelder. Dersom du mener barn lider eller blir skadet, -melder du fra. Ja, jeg vil si det er en absolutt plikt som medmenneske. Hvordan dette videre blir håndtert er BV sitt ansvar.

Gjest Hvem vil høre?
Skrevet

Hvorfor ikke sette deg selv litt til siden og se på hva dette gjelder. Dersom du mener barn lider eller blir skadet, -melder du fra. Ja, jeg vil si det er en absolutt plikt som medmenneske. Hvordan dette videre blir håndtert er BV sitt ansvar.

Det er ganske åpenbart hele situasjonen, og hvis de ikke forstår det er det ille. Men det er en drittplass men inkompetente folk, de er paranoide og dømmende. De ser ikke skogen for bare trær...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...