Gjest Hvem vil høre? Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Har lest om den diagnosen flere ganger, lest en del psykiatri pga egne vansker og familiære vansker. Er tett innpå en person, er 99 % sikker på at hun har den personligheten NPF. Nå er mange innblandet i forhold til hennes barn, har sett mye i sommer og ser at det stemmer med den diagnosen. BV var hos dem i dag, og det ble som jeg ventet. Hun manipulerer og lyger, og de setter pris på at hun er ærlig...(jeg blir uvel) Bør jeg si noe til BV, som har hjulpet meg selv tidligere? Hvem vil tro meg? Har slitt psykisk, også med psykoseproblemer. Så hvem vil ta meg seriøst? 0 Siter
XbellaX Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Det er ikke din jobb å diagnostisere, men det er din plikt som medmenneske å si ifra til BV dersom du mener barnet lider eller blir skadet. 0 Siter
Gjest Hvem vil høre? Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Det er ikke din jobb å diagnostisere, men det er din plikt som medmenneske å si ifra til BV dersom du mener barnet lider eller blir skadet. Åja...min plikt altså? Hva om det bare er noe jeg finner på? Hvorfor skulle noen tro på meg som ikke trodde på meg før? Lider barn som lever under noe med denne PF? Det er undrsøkelsessak nå, så tror jeg overlater det til "proffene", de vet jo så mye bedre og kan så mye mer. 0 Siter
XbellaX Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Åja...min plikt altså? Hva om det bare er noe jeg finner på? Hvorfor skulle noen tro på meg som ikke trodde på meg før? Lider barn som lever under noe med denne PF? Det er undrsøkelsessak nå, så tror jeg overlater det til "proffene", de vet jo så mye bedre og kan så mye mer. Hvorfor ikke sette deg selv litt til siden og se på hva dette gjelder. Dersom du mener barn lider eller blir skadet, -melder du fra. Ja, jeg vil si det er en absolutt plikt som medmenneske. Hvordan dette videre blir håndtert er BV sitt ansvar. 0 Siter
Gjest Hvem vil høre? Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Hvorfor ikke sette deg selv litt til siden og se på hva dette gjelder. Dersom du mener barn lider eller blir skadet, -melder du fra. Ja, jeg vil si det er en absolutt plikt som medmenneske. Hvordan dette videre blir håndtert er BV sitt ansvar. Det er ganske åpenbart hele situasjonen, og hvis de ikke forstår det er det ille. Men det er en drittplass men inkompetente folk, de er paranoide og dømmende. De ser ikke skogen for bare trær... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.