Gå til innhold

NHD Har vedkommede disse diagnoser...

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg tror narsissitisk samt sosiopatisk. Vet at du ikke kjenner vedkommende, men noen meninger har du vel?

Det er som å lese Dostovjevski sine bøker om "overmennesker", som tror de har lov til alt, og bruker menneskeheten som unnskyldning.

Vennlig hilsen

Gjest hva vet han om det
Skrevet

nhd kan ikke vite det, ingen vet det.

Gjest synes jeg faktisk
Skrevet

Som jeg skrev lenger ned:

Jeg synes alle, også fagpersoner, kan drite i å fjerndiagnostisere ABB. Det kan de som blir satt til å gjøre jobben ta seg av når den tid kommer!

hidi, the scorpion
Skrevet

Som jeg skrev lenger ned:

Jeg synes alle, også fagpersoner, kan drite i å fjerndiagnostisere ABB. Det kan de som blir satt til å gjøre jobben ta seg av når den tid kommer!

''Jeg synes alle, også fagpersoner, kan drite i å fjerndiagnostisere ABB. Det kan de som blir satt til å gjøre jobben ta seg av når den tid kommer!''

Det må du synes så mye du vil. Men du kan ikke nekte andre å tro/tenke hva vi vil.

Jeg poengterte ikke diagnose til NHD, bare lurte på hva han mener. Han kjenner jo ikke vedkommende engang, men mye kan leses av hva terroristen mente.

Gjest synes jeg faktisk
Skrevet

''Jeg synes alle, også fagpersoner, kan drite i å fjerndiagnostisere ABB. Det kan de som blir satt til å gjøre jobben ta seg av når den tid kommer!''

Det må du synes så mye du vil. Men du kan ikke nekte andre å tro/tenke hva vi vil.

Jeg poengterte ikke diagnose til NHD, bare lurte på hva han mener. Han kjenner jo ikke vedkommende engang, men mye kan leses av hva terroristen mente.

Eh nei selvfølgelig kan jeg ikke nekte deg eller andre å mene eller tenke det de vil. Men jeg synes virkelig det er tullete med denne all denne fjerndiagnostieringen av en man aldri har møtt!

hidi, the scorpion
Skrevet

Eh nei selvfølgelig kan jeg ikke nekte deg eller andre å mene eller tenke det de vil. Men jeg synes virkelig det er tullete med denne all denne fjerndiagnostieringen av en man aldri har møtt!

''Men jeg synes virkelig det er tullete med denne all denne fjerndiagnostieringen av en man aldri har møtt''

Ikke møtt, men det finnes flere tusen sider om han. Et manifest brukte han 9 år på, så tror du fremdeles at han ikke kan diagnoriseret?

Gjest synes jeg faktisk
Skrevet

''Men jeg synes virkelig det er tullete med denne all denne fjerndiagnostieringen av en man aldri har møtt''

Ikke møtt, men det finnes flere tusen sider om han. Et manifest brukte han 9 år på, så tror du fremdeles at han ikke kan diagnoriseret?

Han får helt sikkert en diagnose eller ti. Det er ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om vi kan vel drite i å spekulerere på det. La den som blir ansatt til å utrede han ta seg av den jobben!

Gjest frufru
Skrevet

Han får helt sikkert en diagnose eller ti. Det er ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om vi kan vel drite i å spekulerere på det. La den som blir ansatt til å utrede han ta seg av den jobben!

Helt enig med deg!

mariaflyfly
Skrevet

La ekspertene ta seg av diagnostiseringa.

hidi, the scorpion
Skrevet

La ekspertene ta seg av diagnostiseringa.

''La ekspertene ta seg av diagnostiseringa.''

Det var min intesjon. Derfor spør jeg en fagperson.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg vil ikke spekulere i hva ABB har av diagnoser.

Generelt kan jeg si at noen mener, meget forenklet sett, psykopati er unionen av narsissistisk og antisosial/sosiopatisk/dyssosial pf.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg vil ikke spekulere i hva ABB har av diagnoser.

Generelt kan jeg si at noen mener, meget forenklet sett, psykopati er unionen av narsissistisk og antisosial/sosiopatisk/dyssosial pf.

Takk for informasjonen!

Vedkommende har nok en god blanding av alle disse diagnosene, vil jeg tro.

Nå påstår Breivik at han en er kristen, noe fengselspresten ikke var helt enig i, men han uansett prate med tiltalte. Tøff jobb.

Skrevet

Når man er inne i psykiatrien og kan litt om diagnoser så tenker jeg at det er helt naturlig å tenke rundt hva slags diagnoser denne fyren har eller kommer til å få. Men vi sitter på veldig begrenset informasjon og vår eventuelle synsing har ikke så mye å si i den store sammenhengen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...