Gjest SMIRnøff Skrevet 29. juli 2011 Skrevet 29. juli 2011 Føler at jeg er så masete ovenfor folk IRL. Jeg trenger meg på, og nesten "fotfølger" dem... Tror dere dette er reelt eller bare innbilning? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. juli 2011 Skrevet 29. juli 2011 Det kan vi andre umulig ha noen formening om. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 29. juli 2011 Skrevet 29. juli 2011 Det kan vi andre umulig ha noen formening om. Ok, tenkte meg kanskje det. Men takk for svar. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 29. juli 2011 Skrevet 29. juli 2011 Det kan vi andre umulig ha noen formening om. Men jeg føler at det er sånn. Hvis det er korrekt, slår det beina under diagnosen min (schizoaffektiv lidelse)? 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 29. juli 2011 Skrevet 29. juli 2011 Men jeg føler at det er sånn. Hvis det er korrekt, slår det beina under diagnosen min (schizoaffektiv lidelse)? ''Hvis det er korrekt, slår det beina under diagnosen min (schizoaffektiv lidelse)?'' Du har vist at du har mange paranoide tanker og jeg tror denne tanken bare føyer seg inn i rekken, altså at diagnosen din er korrekt. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 29. juli 2011 Skrevet 29. juli 2011 ''Hvis det er korrekt, slår det beina under diagnosen min (schizoaffektiv lidelse)?'' Du har vist at du har mange paranoide tanker og jeg tror denne tanken bare føyer seg inn i rekken, altså at diagnosen din er korrekt. Jeg vet ikke... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.