Gå til innhold

Normalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på; er det normalt å bli kallt psykopat, idiot, og uten sosiale antenner av sin egen far?

Jeg har fra jeg var ca fem følt at far min hatet meg på en måte. At han måtte kue meg, og ønsket å "ta meg hardt" =straff.

Jeg vet ikke helt hva galt jeg har gjort sånn fra utgangspunktet. Jeg kommer til å jobbe litt med et avskjedsbrev fremover. Jeg fikk såpass mye informasjon at tja... hvis alt det der er sant så må jeg bare stikke. Da er jeg bare ikke ønsket her mer. Jeg har ikke noe i mot å stikke. Det er det jeg ønsker. Alt ser svart ut. Det føles veldig riktig. Jeg har et helsevesen rundt meg som ser annerledes på ting. Men NHD, jeg føler at det er riktig å dø, men jeg har dødsangst enda.

Gjest ItTakesTwo..?
Skrevet

“Jeg lurer på; er det normalt å bli kallt psykopat, idiot, og uten sosiale antenner av sin egen far?”

Du sier ikke noe om hvilken sammenheng dette ble sagt. Sa du, eller gjorde du noen ting som fikk han til å si dette? Eller sier han det “hele” tiden?

På hvilken måte straffer han deg?

Det er trist å lese om ditt syn på livet. Uansett hva din far har sagt eller gjort så er det ikke verdt å gjøre slutt på ting for det… !

Noen kloke ord :

“Livet sørger alltid for å være i balanse.

Når det går ned ett sted, går det opp et annet.”

“You must be the change you want to see in the world.”

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...