Gå til innhold

Behandling for det sykelige adferden

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Er det ikke det alle "psykisk syke" får ?

Ja kanskje, men jeg får jo ikke behandling for akkurat den delen - behandlingen min er mot schizoaffektiv lidelse, ikke den sykelige adferden jeg oppviser her på DOL...

Gjest Atman
Skrevet

Ja kanskje, men jeg får jo ikke behandling for akkurat den delen - behandlingen min er mot schizoaffektiv lidelse, ikke den sykelige adferden jeg oppviser her på DOL...

Gjør du så mye sykelig her da?

Mase mener du, og å gjenta ting?

Virker som du er veldig opptatt av diagnosen din, så hjelpen bør jo bestå i å fokusere på andre ting.

Skrevet

Hvis du trenger det så må du nesten be psykiateren din om det. Eller hva er det du vil med å skrive det her?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Gjør du så mye sykelig her da?

Mase mener du, og å gjenta ting?

Virker som du er veldig opptatt av diagnosen din, så hjelpen bør jo bestå i å fokusere på andre ting.

Hm... trudde jeg oppførte meg veldig dårlig, jeg...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvis du trenger det så må du nesten be psykiateren din om det. Eller hva er det du vil med å skrive det her?

Jeg vil ikke fortelle psykiatern om hvordan jeg oppfører meg her inne.

Skrevet

Hvorfor ikke? Vær nå vanlig, Smir.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvorfor ikke? Vær nå vanlig, Smir.

Vanlig, hva mener du?

Jeg vil ikke fortelle han om det fordi jeg skammer meg.

Gjest Atman
Skrevet

Hm... trudde jeg oppførte meg veldig dårlig, jeg...

Nei, det syns ikke jeg ihvertfall. Du er ikke ufin mot noen.

Skrevet

Vanlig, hva mener du?

Greit nok det. Vanlig betyr å være vanlig.

Gjest Atman
Skrevet

Vanlig, hva mener du?

Forstår deg godt jeg :)

Vil ikke at noen skal vite om mitt nettliv! Noe må vi ha for oss selv, er ikke noe galt i det...

Skrevet

Vil du ikke fortelle, kan du ikke ha noen forhåpninger om å få noen hjelp.

serenity777
Skrevet

Smirnoff, du begynner å minne meg om en midelalders dame som satt inne på psykiatrisk sammtidig med meg, da min psykdom debuterte. Hun sa hele tiden "men jeg er ingenting", hun sa dette til alle, og når vi forsøkte å trøste henne, så endte det hele opp med samme svar "men jeg er ingenting".

Når jeg kom tilbake til avdelingen noen måneder etter, satt fortsatt den middeladrende damen der og sa "men jeg er ingenting".

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nå spammer du. Logg av for i kveld.

Syns ikke det var spam jeg, jeg har jo en sykelig adferd, som jeg ønsker å bli kvitt. Jeg vil bare ha det bra, jeg.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Smirnoff, du begynner å minne meg om en midelalders dame som satt inne på psykiatrisk sammtidig med meg, da min psykdom debuterte. Hun sa hele tiden "men jeg er ingenting", hun sa dette til alle, og når vi forsøkte å trøste henne, så endte det hele opp med samme svar "men jeg er ingenting".

Når jeg kom tilbake til avdelingen noen måneder etter, satt fortsatt den middeladrende damen der og sa "men jeg er ingenting".

Hva var det som feilte henne, da?

Ifa-pastillen
Skrevet

Du som er så "intelligent" skjønner vel at dersom du ikke forteller om denne "sykelige adferden" så får du heller ikke hjelp for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...