Gå til innhold

Min konspirasjonsteori

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg tenker ofte at det er Arbeiderpartiet som trekker i trådene ang. terroren, for å høste sympati og redde valget. Det samme gjorde de vel ved Amelie-saken. Det var for å vise at de var handlekraftige i innvandringspolitikken. Nå har det kanskje gått alt for langt, dog. De har sluppet løs et monster....

Jeg vet det, det er sinnsykt tanker...

Skrevet

Hvorfor legger du dette på psykiatri?

Du spammer som en kanon nå, er du klar over det?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvorfor legger du dette på psykiatri?

Du spammer som en kanon nå, er du klar over det?

Fordi det er syke tanker.

Hvorfor er alt jeg skriver "spam", egentlig?

Skrevet

Fordi det er syke tanker.

Hvorfor er alt jeg skriver "spam", egentlig?

Alt duskriver er overhodet ikke spam, men når du poster det ene innlegget etter det andre, ofte om hvor ille du har det, tillater jeg meg å bruke ordet spam. Gå ut, gjør noe. Selv om du faktisk ikke har lyst.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Alt duskriver er overhodet ikke spam, men når du poster det ene innlegget etter det andre, ofte om hvor ille du har det, tillater jeg meg å bruke ordet spam. Gå ut, gjør noe. Selv om du faktisk ikke har lyst.

Logger av, i alle fall. Hadet på badet.

Skrevet

Logger av, i alle fall. Hadet på badet.

:-)

Skrevet

Oppmerksomhetssyken din tar vendinger som fører til at du får rett i at folk ikke liker deg.

Gå ut en tur i finværet!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ved enhver større katastrofe dukker det opp noen med konspirasjonsteorier. Det skjedde ved drapet på JFK og Palme. Det skjedde også etter 9/11 og etter Scandinavian Star.

De som i sin psyke er disponert for å få slike tanker blir gjerne trigget av slike store hendelser.

Det er i hvert fall bra at du med fornuften kan korrigere tankene, og at du selv skriver at de er syke.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ved enhver større katastrofe dukker det opp noen med konspirasjonsteorier. Det skjedde ved drapet på JFK og Palme. Det skjedde også etter 9/11 og etter Scandinavian Star.

De som i sin psyke er disponert for å få slike tanker blir gjerne trigget av slike store hendelser.

Det er i hvert fall bra at du med fornuften kan korrigere tankene, og at du selv skriver at de er syke.

Men i og med at jeg var klar over at det var syke tanker, så var det vel feil av meg å skrive det...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Men i og med at jeg var klar over at det var syke tanker, så var det vel feil av meg å skrive det...

Jeg tenker ikke det. Jeg tenker tvert om. Ved å lufte de syke tankene og få motforestillinger, får du bekreftet at de er syke og kan med det lettere legge dem vekk.

PS. Når du nå er tilbake. Husk mitt tidligere råd: Ikke start mer enn en tråd per døgn.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg tenker ikke det. Jeg tenker tvert om. Ved å lufte de syke tankene og få motforestillinger, får du bekreftet at de er syke og kan med det lettere legge dem vekk.

PS. Når du nå er tilbake. Husk mitt tidligere råd: Ikke start mer enn en tråd per døgn.

Ok, takk for svar.

Jeg skal prøve på det, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...