Gå til innhold

Wellbutrin

Anbefalte innlegg

Gjest bivirkningen
Skrevet

1. Vet det kan være individuelt, men hvor lang tid tar det/kan det ta før Wellbutrin har effekt? (trappa opp til 300mg for litt over 3uker siden)

2. Jeg har fått en bivirkning som jeg lurer på om vil gå over - forvirring- starta med Wellbutrin i mai..????. (eks. jeg kan gå på badet for å gå på do, men når jeg kommer inn på badet har jeg glemt hva jeg kom dit for..Det skjer jo ikke _hver_ gang, men det er endel sånne "småting" gjennom en dag som gjør at jeg har lyst til å slutte med Wellbutrin. Blant annet valgt å parkere bilen da jeg flere ganger har tatt meg selv i å kjøre bil og plutselig ikke skjønne hva jeg gjør der, hvorfor jeg kjører.-da kan ærendet være så lett som en biltur på 5min for å kjøpe melk eller noe..kommer tomhendt hjem)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...