Gå til innhold

Tvangspreget adferd

Anbefalte innlegg

Gjest ambrose
Skrevet

Er det mulig å få kontroll over en adferd styrt av tvang pga ekstremt kontrollbehov og perfeksjonisme?

Bella Dotte
Skrevet

Det er ikke lett å få kontroll over kontrollbehovet. Jeg har prøvd. Cluet er å prøve å la ting "passere". Men det er heller ikke lett.. Krever laaaang tid.

Gjest ambrose
Skrevet

Det er ikke lett å få kontroll over kontrollbehovet. Jeg har prøvd. Cluet er å prøve å la ting "passere". Men det er heller ikke lett.. Krever laaaang tid.

Har du dette kontrollbehovet for å slippe masse angst og ubehag!

Gjest ambrose
Skrevet

Har tenkt mye på svaret ditt. Og jeg tror det er mulig hvis man har en utfordrende behandler og er skikkelig motivert for at man skal ta kontroll over angsten og ikke omvendt. Sier ikke det er lett..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...