Gjest ambrose Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Er det mulig å få kontroll over en adferd styrt av tvang pga ekstremt kontrollbehov og perfeksjonisme? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Det er ikke lett å få kontroll over kontrollbehovet. Jeg har prøvd. Cluet er å prøve å la ting "passere". Men det er heller ikke lett.. Krever laaaang tid. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Det er ikke lett å få kontroll over kontrollbehovet. Jeg har prøvd. Cluet er å prøve å la ting "passere". Men det er heller ikke lett.. Krever laaaang tid. Har du dette kontrollbehovet for å slippe masse angst og ubehag! 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Det er ikke lett å få kontroll over kontrollbehovet. Jeg har prøvd. Cluet er å prøve å la ting "passere". Men det er heller ikke lett.. Krever laaaang tid. Har tenkt mye på svaret ditt. Og jeg tror det er mulig hvis man har en utfordrende behandler og er skikkelig motivert for at man skal ta kontroll over angsten og ikke omvendt. Sier ikke det er lett.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.