Gå til innhold

Ceilie Bartoli på DVD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Som dere vet kunne min psykiater ikke være med meg på konserten da visse helseregler forbød dette.

Regler er jo viktige, så selv om jeg ikke forstår dem, så må man forholde seg til dem.

Jeg har aldri i mitt liv invitert noen med meg før på så personlige ting som en konsert jo er, men jeg tenkte at siden min psykiater vet hva som er mitt problem vil det gå bra og jeg advarte da mot at jeg feks ikke kan snakke å kjøre bil, altså to ting på en gang, jeg skrev en liste over hva jeg kunne og ikke kunne og at jeg ikke spurte fordi jeg trengte psykiatrisk hjelp, men utelukkende fordi jeg ville hun skulle se/høre Cecilie Bartoli. Det er viktig for meg.

Derfor kjøpte jeg DVD`en fra forestillingen til henne istedet og hun ble så glad og skrev på sitt kort fra utlandet at nå kunne hun likevel oppleve dette.

Derfor vil jeg opplyse dere andre at det da løste seg, egentlig er det bedre for meg at hun ser den hjemme hos seg og jeg så den med min mann, ja for jeg ville nok blitt utslitt av å være i Operaen med henne, da jeg ville lagt opp et helt program for alt jeg burde fortelle henne om arkitekturen i Operaen. Hun har enda ikke vært på omvisningen, og jeg vil ikke mase på henne for hun har jo så¨mye å gjøre.

Jeg syns bare det var en så god ide med den DVD`en .

Skrevet

Fint at dere fant en grei løsning på dette!

Hei!

Ja hun ble så glad og jeg fikk kort av henne fra utlandet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...