Gå til innhold

Hasj/ereksjon og Neurontin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette høres bra ut, du forsøker å ta ansvar for barnet du bærer på. Men husk at det ikke er nok at du selv er dopfri, barnet må vokse opp i et hjem der INGEN bruker dop. For å være ærlig tviler jeg på at kjæresten din klarer å bli dopfri før barnet kommer, han virker for lite interessert i å få hjelp.

Vi er ikke kjærester lenger. Det ble slutt i april, men vi skulle prøve igjen nå. Men det skjærte seg i dag, så nå er han borte uansett. Jeg har en tendens til å følge hjertet istedenfor fornuften noen ganger. Jeg har kuttet ut alle som ikke er bra for meg, og kunne så veldig gjerne ønske barnefaren kunne slutte med dop. Jeg vet jo innerst inne at det ikke vil skje, når han ikke innser problemet selv, og når han ikke vil det selv.

Jeg skal ha en liten en snart og hvis han ikke slutter innen kort tid, så skal han ikke få se barnet sitt engang. Jeg gir ikke fra meg det dyrebareste jeg har i livet mitt til en rusa person. Jeg har gitt han et ultimatum nå, enten sønnen sin eller dopen.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• frosken

5

• Nils Håvard Dahl, psykiater

3

• Mandolaika

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Virker som du bekymrer deg (og bør bekymre deg) for noe helt annen en hans erektiske egenskaper...

Skrevet

Virker som du bekymrer deg (og bør bekymre deg) for noe helt annen en hans erektiske egenskaper...

Helt enig, det var det som slo meg også - hvor misvisende overskriften viste seg å være...

Skrevet

Jeg blir igrunnen mest interessert i om han får Neurontin av legen og ev hvorfor siden kombinasjonen er ganske vanlig og lovlig i andre land og hvor man får begge deler utskrevet på resept pga smerter. Og synes det er rart at folk skriker over seg før de bare vet halve eller kanskje kvarte historien. Valium kan også være endel av sammen kombinasjon av smertestillende.

Jeg trodde heller ikke at man ble noe særlig ruset av Neurontin, bare trøtt og uopplagt i starten og maxdosen er vel 3600 mg i døgnet

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg blir igrunnen mest interessert i om han får Neurontin av legen og ev hvorfor siden kombinasjonen er ganske vanlig og lovlig i andre land og hvor man får begge deler utskrevet på resept pga smerter. Og synes det er rart at folk skriker over seg før de bare vet halve eller kanskje kvarte historien. Valium kan også være endel av sammen kombinasjon av smertestillende.

Jeg trodde heller ikke at man ble noe særlig ruset av Neurontin, bare trøtt og uopplagt i starten og maxdosen er vel 3600 mg i døgnet

Her står det litt om ruseffekten:

http://en.wikipedia.org/wiki/Neurontin#Recreational_use

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Liv i deg?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''kunne bare ønske at han kunne være nykter og den gode personen han egentlig er.''

_Egentlig_ er vi slik som vi fremstår med vår totale adferd. Han er _egentlig_ slik du beskriver han.

Ja. Og nei. Man er "egentlig" slik man fremstår med sin totale adferd. Likevel tror jeg at det er underforstått her at hva som menes med "egentlig" er slik vedkommende er nykter. Og de fleste er vel bedre mennesker nyktere.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jada, men rett før jeg sovner

Jeg har det veldig bra! Er ikke trøtt i det hele tatt. Sitter oppe og koser meg, men skulle ønske det var mer aktivitet her - gleder meg til morgenen kommer.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er et C-preparat som brukes mot nevrologiske smerter da.

Det er det sikkert, jeg vet ikke noe om det - bare kom med en lenke jeg. :-)

Wikipedia er bra saker.

Skrevet

Jeg har det veldig bra! Er ikke trøtt i det hele tatt. Sitter oppe og koser meg, men skulle ønske det var mer aktivitet her - gleder meg til morgenen kommer.

Det er bra at du har det fint :o)

Jeg pleier å sovne ved denne tida jeg så nå er det snart ikke liv i meg før i morgen.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er bra at du har det fint :o)

Jeg pleier å sovne ved denne tida jeg så nå er det snart ikke liv i meg før i morgen.

Hm! Rart det ikke er mer aktivitet her på natta - er sikkert mange uten jobb her. :-PPP

Skrevet

Det er det sikkert, jeg vet ikke noe om det - bare kom med en lenke jeg. :-)

Wikipedia er bra saker.

Men du kan lese om det i felleskatalogen også :o)

Skrevet

Hm! Rart det ikke er mer aktivitet her på natta - er sikkert mange uten jobb her. :-PPP

Men folk sovner så forskjellig og noen er A-mennesker og andre B og noen er Å slik som meg ;o)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Men folk sovner så forskjellig og noen er A-mennesker og andre B og noen er Å slik som meg ;o)

Det er sant. :-)

Jeg er litt sånn opp og ned, jeg. I går sov jeg rundt. Så da blir man jo våken...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er sant. :-)

Jeg er litt sånn opp og ned, jeg. I går sov jeg rundt. Så da blir man jo våken...

Vel jeg skrev vel noen innlegg her da.

Skrevet

''Og synes det er rart at folk skriker over seg før de bare vet halve eller kanskje kvarte historien.''

Ut i fra det trådstarter skriver, så er det lite som tyder på at fyren har kroniske smerter skulle kreve en omfattende "medisinering". Dessuten tyder 15 års intens hasjbruk i kombinasjon med altfor høy neurontindose så avgjort i retning av misbruk. Alle typer medikamenter kan i prinsippet misbrukes, og 8000 mg neurontin i døgnet er mer enn dobbelt av maksdose.

Gjest Ikke bra dette
Skrevet

Du bør komme deg unna den fyren.

Skrevet

Ja. Og nei. Man er "egentlig" slik man fremstår med sin totale adferd. Likevel tror jeg at det er underforstått her at hva som menes med "egentlig" er slik vedkommende er nykter. Og de fleste er vel bedre mennesker nyktere.

Ja det var det jeg mente. Han er et helt annet menneske når han er nykter. Rett etter han har stått opp er han gutten jeg falt for. Synd at dopen hans skal ødelegge det. Jeg drømte faktisk i natt at jeg pratet med legen hans, og han sa han tok riktig dose. Så jeg tenker mye på det. Han er hvertfall ikke her mer nå.

Og ja, denne tråden begynte jo med at jeg lurte på om det var normalt å bruke så mye Neurontin, og om det faktisk er hasjen som gjør at han aldri kommer, noe som jeg egentlig har sagt til han lenge at gjør. Jeg ville bare ha det fra en spesialist, så jeg kunne referere til det. Alle vet jo forsåvidt at hasj gjør at alt blir svekket i kroppen, både hjerneceller og muskler, så at han nekter på det, er jo bare helt idiotisk. Det beviser jo også at han har et problem, fordi hver gang jeg sier noe negativt om hasjen, så rettferdiggjør han det, og nekter for at det er hajsen som er problemet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...