Gå til innhold

cipralex 5 mg og 6-7 kg på litt over en mnd

Anbefalte innlegg

Gjest leandra
Skrevet

hei jeg har hatt panikk angst, ikke hardt, men siden jeg sliter litt med hissig temp, pga overgangsalder så ba jeg om noe som kunne hjelpe og de hjelper:) MEN, siste mnd 1,5 mnd har jeg gått opp 6-7 kg, nei ikke mye men 10% av vanlig vekt og jeg hater det. er det virkelig disse som gjør dette? jeg har fibromyalgi og er også veldig hovnet opp siste ukene og lurer klar på om ødem kan være så ille at det er kg mine ekstra. ekstra kg gir meg ikke så gode dager da de irriterer meg og klærne strammer:(

Fortsetter under...

Skrevet

Cipralex kan gi vektokning ja. Du kan jo be legen din om et annet preparat.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Høres på meg ut som du ikke tåler medisinen, men jeg er ingen ekspert... kan gi vannsamlinger i kroppen ja.

Skrevet

Høres på meg ut som du ikke tåler medisinen, men jeg er ingen ekspert... kan gi vannsamlinger i kroppen ja.

takk for svarene:)

jeg har det ikke bra om dagen nei, hender osv er helt opphovnet og fibromyalgien min er verre enn vanlig da hevelsene går i ledda også, arma sovner lettere enn før:(

trapper ned nå med tablettene, vet jeg må ta det med ro å trappe ned langsomt:)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Akkurat som ved graviditet er det noen som slipper alle hemninger med spising når de har en medisin å skylde på.

Om du vet at det ikke er slik med deg, at du har spist og mosjonert som før, er en slik vektøkning etter min mening helt uakseptabel. Da skal en be legen foreslå et medikamentbytte.

Skrevet

Akkurat som ved graviditet er det noen som slipper alle hemninger med spising når de har en medisin å skylde på.

Om du vet at det ikke er slik med deg, at du har spist og mosjonert som før, er en slik vektøkning etter min mening helt uakseptabel. Da skal en be legen foreslå et medikamentbytte.

nei jeg spiser ikke unormal nei, har trent litt mindre, men pleier å holde vekta for det.

har snakket med legeni dag for å få orginal:)

men problemet er tydligvis ikke vekta, vekta kommer av hevelse/vann i kroppen, og jeg er mye dårligere enn vanlig i fibromyalgien.

jeg er ikke den typen som spiser for mye å skylder på graviditet osv, har 5 barn og har alltid gått opp normalt:)

men jeg er konstant trøtt enda jeg tar vitaminer som vanlig, jeg vet jo at fibroen varierer, men ikke slik at jeg får sååå kraftige hevelser.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...