Gå til innhold

Den Norske stat vil ta livet av Nerdrum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

12

• Bookworm

10

• tonie

7

• morsan

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Også en etterlatt

Synes det er temmelig ynkelig å komme med slikt, når han står i retten pga at han ikke har betalt skatt for sine inntekter. Synes du det er greit at folk lar være å betale skatt?

I det hele tatt er slike hentydninger eller trusler om selvmord bare provoserende for oss som har opplevd selvmord i nær familie.

Vi må alle betale skatt. En mann som tjener så godt bør ha råd til å betale folk for å holde orden i økonomien om han nå virkelig ikke er i stand til det selv. Og så true med selvmord attpåtil? Nei, vet du hva.

''Always take suicide attempts and threats seriously.''

http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/article/001554.htm

Når man sier man vil begå selvmord er man ærlig. Det er ikke feigt eller barnslig å si man vil begå selvmord.

Annonse

Synes det er temmelig ynkelig å komme med slikt, når han står i retten pga at han ikke har betalt skatt for sine inntekter. Synes du det er greit at folk lar være å betale skatt?

I det hele tatt er slike hentydninger eller trusler om selvmord bare provoserende for oss som har opplevd selvmord i nær familie.

Når man sier man vil begå selvmord er man ærlig. Det er ikke feigt eller barnslig å si man vil begå selvmord.

Han sier vel dette for å få empati/ at de skal synes synd på han.

Ser ut til at enkelte tror at man skal få viljen sin, bare en truer med selvmord. Tenk om alle skulle gjort det samme?

Gjest Nickløsheletida

Du sier du vil begå selvmord hvis du må jobbe i den vernede bedriften.

Det jeg lurer på er om du heller vil begå selvmord enn å søke på andre jobber? Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor du setter deg i denne situasjonen? Hvorfor legger du ansvaret over på andre?

Når slike trusler brukes for å få viljen sin, slippe skatt/jobb eller hva det nå er man ikke har lyst til, synes jeg det er både umodent, egoitisk og idiotisk. Jeg burde kanskje jattet med deg siden vi er på dette forumet, men det gidder jeg bare ikke. Å komme med den typen selvmordstrusler synes jeg er så pill råttent gjort at jeg ikke kan få sagt det tydelig nok.

Du sier du vil begå selvmord hvis du må jobbe i den vernede bedriften.

Det jeg lurer på er om du heller vil begå selvmord enn å søke på andre jobber? Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor du setter deg i denne situasjonen? Hvorfor legger du ansvaret over på andre?

Jeg er dessverre avhengig av NAV pga. min psykiske lidelse som gjør det vanskelig å søke jobb på egenhånd. At NAV presser meg til noe som gjør at jeg får ønsker om å ta livet mitt, er ikke en trussel, men en realitet.

Når slike trusler brukes for å få viljen sin, slippe skatt/jobb eller hva det nå er man ikke har lyst til, synes jeg det er både umodent, egoitisk og idiotisk. Jeg burde kanskje jattet med deg siden vi er på dette forumet, men det gidder jeg bare ikke. Å komme med den typen selvmordstrusler synes jeg er så pill råttent gjort at jeg ikke kan få sagt det tydelig nok.

Det er pga. man vil heller dø enn å bli presset til noe man ikke trives med. Det er ærlig sagt.

Gjest Nickløsheletida

Jeg er dessverre avhengig av NAV pga. min psykiske lidelse som gjør det vanskelig å søke jobb på egenhånd. At NAV presser meg til noe som gjør at jeg får ønsker om å ta livet mitt, er ikke en trussel, men en realitet.

Hvis det er det å skrive søknaden som er problemet. så er jeg helt sikker på at de vil hjelpe deg :-) Spør saksbehandleren din:-)

Annonse

Gjest Nickløsheletida

'' Jeg burde kanskje jattet med deg siden vi er på dette forumet''

Vi er på åpent :-)

'' Jeg burde kanskje jattet med deg siden vi er på dette forumet''

Vi er på åpent :-)

Ja, der kan man se:) Jeg gikk ut fra at vi var på psykiatriforumet. Jeg mener nå som sagt det samme uansett. Trasseselvmordstrusler har jeg veldig lite sans for.

Det er patetisk.

"Jeg har gjort noe galt, staten er ute etter at jeg skal gjøre opp for stakkars meg. Så da truer jeg med å ta livet av meg og håper det lille feiltrinnet forsvinner."

Samme regler gjelder da for alle, og man skulle tro at en mann som tjener flere mill på maleriene sine kan leie inn noen til å ta seg av det finansielle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...