Gå til innhold

Den Norske stat vil ta livet av Nerdrum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes tydeligvis mer enn en stornarsissist i Norge.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

12

• Bookworm

10

• tonie

7

• morsan

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det finnes tydeligvis mer enn en stornarsissist i Norge.

Referatet gitt fra rettssaken gjør at man kan lure på om Staff og Nerdrum har sett mye på amerikanske tv-serier ;-) Jeg har sett noen episoder av noe som heter Boston Legal og der er deltagerne like eksentriske/narsissitiske som Staff og Nerdrum. Kanskje noe av restskatten kan finansieres gjennom salg av manus?

Skrevet

Referatet gitt fra rettssaken gjør at man kan lure på om Staff og Nerdrum har sett mye på amerikanske tv-serier ;-) Jeg har sett noen episoder av noe som heter Boston Legal og der er deltagerne like eksentriske/narsissitiske som Staff og Nerdrum. Kanskje noe av restskatten kan finansieres gjennom salg av manus?

Om Nerdrum, Staff, Gelius og Ari slo seg sammen, kunne de til og med forfattet teksten selv og lagt ved illustrasjoner :-)

Skrevet

Om Nerdrum, Staff, Gelius og Ari slo seg sammen, kunne de til og med forfattet teksten selv og lagt ved illustrasjoner :-)

Huff :(

Gjest ambrose
Skrevet

Æsj!

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Nerdrum skiller seg likevel ut. Han har i det minste gode evner innen sitt felt.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Staff har Asperger.

Skrevet

Nerdrum har tourettes som er grunnen til at han ikke har betalt.

''Nerdrum har tourettes som er grunnen til at han ikke har betalt.''

Jeg har eksem på en fot, det er sikkert grunn god nok til å slutte å betale skatt det også da.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Sikker?

Nei, men tror det var Madelenemie som skrev det, hvis jeg ikke husker alldeles feil. Hvis ikke har jeg hørt det fra annet hold.

Gjest ambrose
Skrevet

Jeg har eksem på en fot, det er sikkert grunn god nok til å slutte å betale skatt det også da.

Det blir vel ikke mange skattebetalere igjen til slutt snart.. *S*

Og hvem skal da betale lønna til de av oss som mottar penger fra NAV..

Skrevet

Staff har Asperger.

På hvilken måte tenker du at det er relevant i denne sammenhengen (om det stemmer at han har det)?

Det blir litt som med Nerdrum og hans Tourettes, synes jeg. Nerdrum har i andre sammenhenger sagt at han anser sin Tourettes som en gave, og at han ikke ønsker å motta noen form for behandling da han i såfall er redd for å miste sin kreativitet. Da tenker jeg at det blir spekulativt å påberope seg den i forhold til evt. skatteunndragelser. Dersom det er Touretten som har gjort at han har tjent så mye penger, så kan den jo ikke samtidig frita ham fra å betale skatt av inntektene...

Skrevet

Fatter ikke hvordan folk kan holde på og plage O´store geni med slike trivialiteter. Han burde egentlig hatt sin egen stat. Så mye skylder vi ham.

Staten Island?

Say no more ... Hehe

Skrevet

Jeg sliter med hukommelsen og kognitive ferdigheter pga kroniske smerter - kan jeg slippe skatt også tror du? Jeg kan jo bare plutselig glemme å betale den?

Skrevet

Nerdrum har tourettes som er grunnen til at han ikke har betalt.

Hvorfor svarer du ikke på det jeg spør om? Ingen gode svar?

Skrevet

Staff har Asperger.

Da slipper sikkert han å betale skatt også da? ;-)

Gjest perspektiv...
Skrevet

Være glad for at du ikke bor i Somalia?

Skrevet

Ah. Jeg har pollenallergi. Kanskje jeg heller ikke trenger å betale skatt?

Persille1365381127
Skrevet

Jeg har empati med folk som sier de vil begå selvmord. De må være i en veldig vanskelig livssituasjon, og de bør tas alvorlig. Jeg ser jeg er alene om å tenke det.

Folk som virkelig vil ta sitt eget liv sier det ikke til noen. De snakker ikke om det, de gjør det bare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...