Gå til innhold

Jeg er bare en kopi

Anbefalte innlegg

Gjest theLove
Skrevet

I noen dager nå har jeg vært frustrert fordi jeg ikke har hatt noen personlighet på en stund. Den forrige personligheten var en kopi av noen jeg møtte men så ble den gradvis visket ut.

I går møtte jeg på en ny person som jeg i dag har etterlignet, og det føles som jeg har funnet en personlighet jeg kunne tenkt meg å ha lenge. Men den forsvinner sikkert snart den også.

Jeg lurer på: Hvorfor har jeg ingen egen personlighet? Er dette en diagnose på en måte?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Psykose.

Altså dette er en paranoid tanke.

Gjest hverdagsligheter
Skrevet

Slik har jeg også hatt det tidligere. Tror det kommer av at jeg ikke hadde noen tydelige omsorgspersoner da jeg vokste opp. Dermed har jeg måttet lete etter noe i alle andre personer for å få meg en identitet selv. Ved å sette sammen litt her og litt der har jeg vel blitt bedre, men jeg er fortsatt en utydelig og usikker person.

Skrevet

Kjenner meg litt igjen. Men tror ikke jeg er så "obs" på skiftene. Kanskje det handler om å styrke "jeg" følelsen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...