Gå til innhold

Nå har jeg klart meg i 1 1/2 år uten selvskading

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Jeg måtte bare si det. Selv om det har vært enkelte perioder behovet har vært stort, har jeg likevel klart å komme meg igjennom dem uten å skade meg. Takk til dere som har støttet meg.

Skrevet

Så bra :D Er noen år siden nå,men gjorde det før jeg også...Veit hvor vanskelig det er :)

Skrevet

Gratulerer, bølger! Dette synes jeg var svært hyggelig å lese:-)

Gjest bølger
Skrevet

Så bra :D Er noen år siden nå,men gjorde det før jeg også...Veit hvor vanskelig det er :)

Nå er jeg heldigvis i en bedre periode, men det er hardt når de dårlige periodene kommer. Det har vært min mestringmåte på det som er vanskelig, men nå har jeg klart meg så lenge at jeg håper jeg klarer det fremover også. Det er bare arrene jeg må leve videre med, men de er bleknet de også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...