Gjest bølger Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Jeg måtte bare si det. Selv om det har vært enkelte perioder behovet har vært stort, har jeg likevel klart å komme meg igjennom dem uten å skade meg. Takk til dere som har støttet meg. 0 Siter
Druzilla Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Så bra Er noen år siden nå,men gjorde det før jeg også...Veit hvor vanskelig det er 0 Siter
frosken Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Gratulerer, bølger! Dette synes jeg var svært hyggelig å lese:-) 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Så bra Er noen år siden nå,men gjorde det før jeg også...Veit hvor vanskelig det er Nå er jeg heldigvis i en bedre periode, men det er hardt når de dårlige periodene kommer. Det har vært min mestringmåte på det som er vanskelig, men nå har jeg klart meg så lenge at jeg håper jeg klarer det fremover også. Det er bare arrene jeg må leve videre med, men de er bleknet de også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.