Psykojenta Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Jeg har bare gått på Wellbutrin ett par måneder, ikke så altfor mange uker siden økning til 300mg. (så innlegg fra i Februar at dette var for kort tid å merke bedring) Jeg har prøvd ganske mange medisiner og holdt ut, men Jeg er visst "pyse" på denne angående bivirkninger. Meget store hukommelses- og konsentrasjonsproblemer; en av flere ting ; stå på kjøkkenet, koke poteter..men plutselig klarer jeg ikke huske _hva_ jeg egentlig gjorde der - har tørrkokt noen kjeler dessverre. Ble ganske mye verre etter opptrappinga. OG manglende virkning-vet DET kan være for kort tid å vurdere akkurat det på Så til spørsmålet : Er det noen seponeringsproblemer på denne? (har avtalt med legen om dette nå, men huska ikke spørre om dette) 0 Siter
Psykojenta Skrevet 5. august 2011 Forfatter Skrevet 5. august 2011 Har fått ekstrem trøtthet og mer søtsug/matlyst også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.