Gå til innhold

Dårlig impulskontroll

Anbefalte innlegg

Gjest Huffameg!
Skrevet

Er dette en tegn på sykdom,eller er det "normalt" hos en del mennesker.Blir litt lei av å måtte be om unnskyldning hele tida.

Ser at en del komikere har det samme problemet.

Er det kvinner eller menn som har "dårligst kontroll".

Lurer på om jeg skulle bodd i Nord-Norge?

Rorbua skulle vært noe for meg.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Impulskontroll er en del av begrepet egostyrke (modenhet).

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hei!

Jeg sliter litt med virkelighetsoppfattelsen, og lurer derfor på om dette handler om meg - om det er en slags "parodi" på meg.

Gjest Huffameg!
Skrevet

Hei!

Jeg sliter litt med virkelighetsoppfattelsen, og lurer derfor på om dette handler om meg - om det er en slags "parodi" på meg.

Nei.Jeg vet jo ikke hvem du er.SMIRnøff sier meg ingenting annet en at jeg har sett det navnet her inne ganske ofte.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nei.Jeg vet jo ikke hvem du er.SMIRnøff sier meg ingenting annet en at jeg har sett det navnet her inne ganske ofte.

Ok... beklager maset mitt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...