Gå til innhold

Sterk sosialfobi?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Kan det stemme at jeg har sterk sosialfobi? Tok nemlig en test som tilsa dette. Vet også at sosialfobi vokser mot paranoia.

Men. Jeg trudde at de som hadde sterk sosialfobi hadde veldig med kroppslige symtomer, jeg. Hjertebank, rødming, svetting... buksevæting...

Jeg sliter ikke med noe av dette (det er jeg selvsagt veldig glad for, for det må være ille).

Skrevet

Nå har du begynt med diagnosekverningen din igjen. Hvilken nytte har du av dette? Hvilken betydning for ditt liv har det om dine vansker passer 100%, 50 % eller 5% innenfor nok en diagnosekategori?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nå har du begynt med diagnosekverningen din igjen. Hvilken nytte har du av dette? Hvilken betydning for ditt liv har det om dine vansker passer 100%, 50 % eller 5% innenfor nok en diagnosekategori?

Et lite stikkord: medisinering, noe som fremgår av innlegget.

Skrevet

Et lite stikkord: medisinering, noe som fremgår av innlegget.

Du har en psykiater til å hjelpe deg med vurdering av diagnoser og ev. påfølgende behandling. Og du har en lang historie her på dol hvor du kverner og kverner og kverner på ulike symptomer og diagnoser. Men ditt valg, ditt liv.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Du har en psykiater til å hjelpe deg med vurdering av diagnoser og ev. påfølgende behandling. Og du har en lang historie her på dol hvor du kverner og kverner og kverner på ulike symptomer og diagnoser. Men ditt valg, ditt liv.

Joda, du har rett i det, men nå ville jeg bare bare forhøre meg litt ang. dette med SSRI... lurer på om jeg har nytte av det eller ikke. Det skal selvsagt tas opp med psykiateren etter ferien, men var så utolmodig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...