Gjest SMIRnøff Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Kan det stemme at jeg har sterk sosialfobi? Tok nemlig en test som tilsa dette. Vet også at sosialfobi vokser mot paranoia. Men. Jeg trudde at de som hadde sterk sosialfobi hadde veldig med kroppslige symtomer, jeg. Hjertebank, rødming, svetting... buksevæting... Jeg sliter ikke med noe av dette (det er jeg selvsagt veldig glad for, for det må være ille). 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Nå har du begynt med diagnosekverningen din igjen. Hvilken nytte har du av dette? Hvilken betydning for ditt liv har det om dine vansker passer 100%, 50 % eller 5% innenfor nok en diagnosekategori? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Nå har du begynt med diagnosekverningen din igjen. Hvilken nytte har du av dette? Hvilken betydning for ditt liv har det om dine vansker passer 100%, 50 % eller 5% innenfor nok en diagnosekategori? Et lite stikkord: medisinering, noe som fremgår av innlegget. 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Et lite stikkord: medisinering, noe som fremgår av innlegget. Du har en psykiater til å hjelpe deg med vurdering av diagnoser og ev. påfølgende behandling. Og du har en lang historie her på dol hvor du kverner og kverner og kverner på ulike symptomer og diagnoser. Men ditt valg, ditt liv. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Du har en psykiater til å hjelpe deg med vurdering av diagnoser og ev. påfølgende behandling. Og du har en lang historie her på dol hvor du kverner og kverner og kverner på ulike symptomer og diagnoser. Men ditt valg, ditt liv. Joda, du har rett i det, men nå ville jeg bare bare forhøre meg litt ang. dette med SSRI... lurer på om jeg har nytte av det eller ikke. Det skal selvsagt tas opp med psykiateren etter ferien, men var så utolmodig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.