Gjest Stygg Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Hei! Jeg sliter med noe som likner på depresjon, men det kommer og går. I korte perioder, som oftest ikke varer mer enn 1 dag, føler jeg meg nedtrykt, verdiløs, stygg, uten vilje til å gjøre noe, uten lyst til å leve, uviktig og liknende. Grunnen er at jeg sliter med hvordan jeg ser ut. Jeg synes alltid jeg er stygg, men av og til utvikler det seg til dette som likner på depresjon. Det skjer oftest 3-4 ganger i uken. Dersom det skjer når jeg ikke har noe å gjøre, varer det lengst. Skjer det når jeg for eksempel er ute, forsvinner det dersom jeg blir distrahert av noe annet. Hva kan jeg gjøre for å få bedre selvtillit og selvfølelse, og hvordan kan jeg kvitte meg med denne "depresjonen"? 0 Siter
cathlin Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Da tror jeg du må endre innstilling til deg selv. Kan du gjøre noe som gjør deg mer fornøyd med deg selv? Kan du akseptere at du ikke ser perfekt-flott ut? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.