Gå til innhold

Naboen skal ha visning og...

Anbefalte innlegg

vi vurderer også å selge. Vi har en langt penere leilighet enn dem og jeg leker med tanken på å "snylte" litt på deres visning med å invitere folk inn for en "kommer for salg"-visning på vår egen leilighet når de har visning på sin.

Er vi uetiske hvis vi utnytter denne situasjonen(vi er bare på hils med dem)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368184-naboen-skal-ha-visning-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Bruke samme megler

Så de skal betale flere titalls tusen for annonse i avisen etc, og så skal dere bare snylte? Nei, det går ikke an.

Men dere kan snakke med samme megler, og be om at hun/ han ser på deres leilighet også. Hvis dere bruker samme megler, kan denne ringe interessenter som ikke fikk tilslag på den andre leiligheten, og si at nå er det en leilighet til i samme bygget for salg.

Annonse

Da naboen i blokka hadde visning var det noen som tok feil leilighet og ringte på hos meg. Da sa jeg høflig at visningen nok var hos naboen, men at min leilighet også ville komme for salg i nær fremtid da jeg hadde fått jobb i en annen del av landet. Fikk solgt leiligheten min langt over takst etter bare en visning...

Så de skal betale flere titalls tusen for annonse i avisen etc, og så skal dere bare snylte? Nei, det går ikke an.

Men dere kan snakke med samme megler, og be om at hun/ han ser på deres leilighet også. Hvis dere bruker samme megler, kan denne ringe interessenter som ikke fikk tilslag på den andre leiligheten, og si at nå er det en leilighet til i samme bygget for salg.

Ja det var en bedre ide, den støtter jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...