Gå til innhold

Tørr ikke løpe.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ærlig talt og med hånda på hjertet: Jeg ser med beundring på alle som løper forbi (hater å jogge!), og de jeg evt legger merke til som er synlig overvektige, beundrer jeg desto meir - oppriktig talt.

Håper og tror at de færreste registrerer vekt på de som trener, det være seg på skogsturer eller treningsstudio.

Løp og kos deg :-) Og send et nedlatende og overbærende blikk til de som måtte reagere; de er høyst sannsynlig misunnelige...

Annonse

Gjest luftslott

Tenk på hva du har lyst til, ikke hva andre tenker:-)

Selv er jeg normalvektig men med dårlig kondis, og jobber meg oppover i form. Derfor driver jeg intervalltrening, går raskt og jogger innimellom(presser meg). Løypa jeg bruker er heldigvis stort sett befolket av eldre folk, men også noen av dem jogger forbi meg. Jeg har forlengst sluttet å bry meg om hva de tenker. Jeg koser meg på tur og det får meg til å smile, at jeg smiler får de jeg møter til å smile. Det er alt som betyr noe.

Jeg så faktisk en overvektig dame som jogget her om dagen i marka, hun løp tilog med i oppoverbakke. Hun så ut som hun slet noe skikkelig, men hun stoppet ikke.

Jeg ble veldig imponert...spesielt fordi hun ikke gav opp (selv gir jeg opp med en gang jeg blir anpusten). Jeg tror veldig få ville oppleve det som noe annet enn positivt. Jogg i vei ...:-)

Enig med alle de andre her. Løp og vært kjempestolt!!

Små tips: Løp med musikk du liker. Jeg synes iallefall jogging er lettere med musikk. Jeg hører da på musikk jeg ellers ikke sitter hører mye på;) Skikkelig "up - tempo - ala topp 20" :)

Gooode sko!

Start forsiktig. Vær stolt for HVERT fremskritt en gjør.

Når jeg er ute, og jeg feks ikke klarer å jogge så mye jeg ønsker, og bli lei meg, sier jeg strengt til meg selv: "Tenk på så flink du er som i det hele tatt ER ut"!:);)

Etterhvert: Pulsklokke er kjempemotiverende.

Jeg liker selv å gå turer/sykle og jogge. Er ingen sylfide, og føler meg ofte litt stor i forhold til de jeg møter.Så også fint for meg å lese svar du har fått:)

GOD tur:)

Gjest grublendeikveld

jeg tenker slik: jogg hvis du orker. jeg hadde virkelig sett opp til deg, hvis jeg så deg.

men vil bare si at hvis du har tenkt å gå ned i vekt, så er det ikke nødvendig å jogge. jeg har gått ned 30 kg på ca ett år. uten å jogge. cluet er kostholdet.... hint: lavkarbo.....

har selv gått på lavkarbo light, men har skeiet ut hver lørdag. men det har virket uansett... og er så fornøyd. kunne ikke jogge pga helsen, men en daglig spasertur i en time- 90 minutter, gjør underverker...

bare et tips..

Gjest sangsol

jeg tenker slik: jogg hvis du orker. jeg hadde virkelig sett opp til deg, hvis jeg så deg.

men vil bare si at hvis du har tenkt å gå ned i vekt, så er det ikke nødvendig å jogge. jeg har gått ned 30 kg på ca ett år. uten å jogge. cluet er kostholdet.... hint: lavkarbo.....

har selv gått på lavkarbo light, men har skeiet ut hver lørdag. men det har virket uansett... og er så fornøyd. kunne ikke jogge pga helsen, men en daglig spasertur i en time- 90 minutter, gjør underverker...

bare et tips..

Hva innebærer lavkarbo light?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...