Gå til innhold

Tørr ikke løpe.

Anbefalte innlegg

Gjest grublendeikveld
Skrevet

Hva innebærer lavkarbo light?

For meg betyr det lavkarbo i 6 av ukens dager. den sjuende dagen spiser jeg akkurat det jeg har lyst på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg vil tenkt, "uff så tungt det ser ut", men utover det ville jeg ikke tenkt noe, det er jo bare bra at alle jogger syns jeg.

Selv er jeg tynn, men har ganske dårlig kondis, mange kraftigere som løper lengre og fortere enn meg. Jeg stopper hele tiden opp fordi jeg får så lett hold.

En venn som er 100 kilo sa til meg at hun ikke kunne løpe med meg da legen hadde sagt hun var for tung?

Dette pga av knærne, så det kan være et poeng.

Men uansett er det jo ofte en fin måte å komme i bedre form på fort. Jeg har begynt å løpe for en god sak, det er helt nytt, men jeg vil anbefale deg noe som heter:

Nike sensor, da kan du både lett få vite avstand og fart du har løpt i, samt at du kan være med på diverse løp, feks. :

Løp for barn i Afrika. osv...

Håper du løper og ikke bryr deg om hva andre måtte tenke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...