Gjest SMIRnøff Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Hva skal jeg skrive om her på DOL? Alt er skrevet før. Jeg finner ikke på noe mer... men jeg har liksom veldig lyst til å skrive noe likevel... dé´t er kjipt, det. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Hvis du ikke har noe spesielt å si er det best å holde munn. Det samme gjelder når man skriver. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Vi vil igjen oppfordre deg til ikke å starte mer enn maks en tråd pr døgn på forum for psykiatri. Dersom du ikke ser deg i stand til å overholde dette, må du logge av doktoronline inntil videre. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Vi vil igjen oppfordre deg til ikke å starte mer enn maks en tråd pr døgn på forum for psykiatri. Dersom du ikke ser deg i stand til å overholde dette, må du logge av doktoronline inntil videre. Jeg skal det. Men jeg er så frustrert over at jeg ikke har noe å si. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Hvis du ikke har noe spesielt å si er det best å holde munn. Det samme gjelder når man skriver. Får heller legge meg jeg da... 0 Siter
PieLill Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Om du ikke har noe å si; Ikke si det! mvh 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Om du ikke har noe å si; Ikke si det! mvh Da er det bare å legge seg ned og råtne da... 0 Siter
PieLill Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Da er det bare å legge seg ned og råtne da... Hvis du ikke kommer på noe som helst annet, ja. mvh 0 Siter
PieLill Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Da er det bare å legge seg ned og råtne da... Hvis du ikke kommer på noe som helst annet i verden å gjøre enn og skrive uvesentligheter, ja. mvh 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Hvis du ikke kommer på noe som helst annet i verden å gjøre enn og skrive uvesentligheter, ja. mvh Jaja, livet mitt er over uansett. Blir det samme hva jeg gjør. Jeg gir blaffen. 0 Siter
PieLill Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Jaja, livet mitt er over uansett. Blir det samme hva jeg gjør. Jeg gir blaffen. Det er ditt valg. mvh 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Det er ditt valg. mvh You don't get to choose anything in life. 0 Siter
PieLill Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 You don't get to choose anything in life. Det er også et valg du gjør. mvh 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Det er også et valg du gjør. mvh Nei. Jeg har innsett hvordan virkeligheten er. Dere, derimot, folk fleste, altså, er ikke i stand til å forstå, da dere er så farget av flokkmentalitet. 0 Siter
Gjest Atman Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Får heller legge meg jeg da... Hvis det er opphold, gå utenfor døren og sitt der en stund. Hjelper litt med frisk luft av og til. 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Jeg skal det. Men jeg er så frustrert over at jeg ikke har noe å si. Når jeg ikke har noe å si, så tier jeg (skriver ikke). Anbefaler deg det samme. Mye hygge i å bare lese 0 Siter
PieLill Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Nei. Jeg har innsett hvordan virkeligheten er. Dere, derimot, folk fleste, altså, er ikke i stand til å forstå, da dere er så farget av flokkmentalitet. Det er ditt valg å gi opp. Det er også ditt valg å mene at de som tar tak i sine liv og gjør noe med dem, ikke har skjønt noe som helst. Nå velger jeg å skru av PC-en. Ha en selvvalgt dag! mvh 0 Siter
Gjest Atman Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Det er ditt valg å gi opp. Det er også ditt valg å mene at de som tar tak i sine liv og gjør noe med dem, ikke har skjønt noe som helst. Nå velger jeg å skru av PC-en. Ha en selvvalgt dag! mvh Enig! Alle er ansvarlige for sitt eget liv, og om vi lider er det vår egen feil og vårt eget valg. Men de i Afrika har ikke noe valg! 0 Siter
PieLill Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Enig! Alle er ansvarlige for sitt eget liv, og om vi lider er det vår egen feil og vårt eget valg. Men de i Afrika har ikke noe valg! '' Alle er ansvarlige for sitt eget liv, og om vi lider er det vår egen feil og vårt eget valg.'' Det er ikke nødvendigvis sant hele tiden. Det er mange ting som er utenfor vår kontroll og som kan forårsake lidelse. Også i vårt rike og frie Norge. Samtidig er det mange ting vi kan påvirke og gjøre noe med. Og det er selvsagt vårt eget valg å surmule i stedet for å gjøre det vi faktisk kan. mvh 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Enig! Alle er ansvarlige for sitt eget liv, og om vi lider er det vår egen feil og vårt eget valg. Men de i Afrika har ikke noe valg! ''og om vi lider er det vår egen feil og vårt eget valg'' Tror du Utøyaofrene er enige med deg? Dessverre er det ikke alltid slik du sier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.