Gå til innhold

Hva skal jeg skrive om?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hva skal jeg skrive om her på DOL? Alt er skrevet før. Jeg finner ikke på noe mer... men jeg har liksom veldig lyst til å skrive noe likevel... dé´t er kjipt, det.

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis du ikke har noe spesielt å si er det best å holde munn.

Det samme gjelder når man skriver.

Gjest Moderator
Skrevet

Vi vil igjen oppfordre deg til ikke å starte mer enn maks en tråd pr døgn på forum for psykiatri. Dersom du ikke ser deg i stand til å overholde dette, må du logge av doktoronline inntil videre.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Vi vil igjen oppfordre deg til ikke å starte mer enn maks en tråd pr døgn på forum for psykiatri. Dersom du ikke ser deg i stand til å overholde dette, må du logge av doktoronline inntil videre.

Jeg skal det.

Men jeg er så frustrert over at jeg ikke har noe å si.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvis du ikke har noe spesielt å si er det best å holde munn.

Det samme gjelder når man skriver.

Får heller legge meg jeg da...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Om du ikke har noe å si; Ikke si det!

mvh

Da er det bare å legge seg ned og råtne da...

Skrevet

Hvis du ikke kommer på noe som helst annet, ja.

mvh

Skrevet

Hvis du ikke kommer på noe som helst annet i verden å gjøre enn og skrive uvesentligheter, ja.

mvh

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvis du ikke kommer på noe som helst annet i verden å gjøre enn og skrive uvesentligheter, ja.

mvh

Jaja, livet mitt er over uansett. Blir det samme hva jeg gjør. Jeg gir blaffen.

Skrevet

Jaja, livet mitt er over uansett. Blir det samme hva jeg gjør. Jeg gir blaffen.

Det er ditt valg.

mvh

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er ditt valg.

mvh

You don't get to choose anything in life.

Skrevet

You don't get to choose anything in life.

Det er også et valg du gjør.

mvh

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er også et valg du gjør.

mvh

Nei. Jeg har innsett hvordan virkeligheten er. Dere, derimot, folk fleste, altså, er ikke i stand til å forstå, da dere er så farget av flokkmentalitet.

Skrevet

Får heller legge meg jeg da...

Hvis det er opphold, gå utenfor døren og sitt der en stund. Hjelper litt med frisk luft av og til.

Gjest sangsol
Skrevet

Jeg skal det.

Men jeg er så frustrert over at jeg ikke har noe å si.

Når jeg ikke har noe å si, så tier jeg (skriver ikke).

Anbefaler deg det samme. Mye hygge i å bare lese :)

Skrevet

Nei. Jeg har innsett hvordan virkeligheten er. Dere, derimot, folk fleste, altså, er ikke i stand til å forstå, da dere er så farget av flokkmentalitet.

Det er ditt valg å gi opp.

Det er også ditt valg å mene at de som tar tak i sine liv og gjør noe med dem, ikke har skjønt noe som helst.

Nå velger jeg å skru av PC-en.

Ha en selvvalgt dag!

mvh

Skrevet

Det er ditt valg å gi opp.

Det er også ditt valg å mene at de som tar tak i sine liv og gjør noe med dem, ikke har skjønt noe som helst.

Nå velger jeg å skru av PC-en.

Ha en selvvalgt dag!

mvh

Enig! Alle er ansvarlige for sitt eget liv, og om vi lider er det vår egen feil og vårt eget valg. Men de i Afrika har ikke noe valg!

Skrevet

Enig! Alle er ansvarlige for sitt eget liv, og om vi lider er det vår egen feil og vårt eget valg. Men de i Afrika har ikke noe valg!

'' Alle er ansvarlige for sitt eget liv, og om vi lider er det vår egen feil og vårt eget valg.''

Det er ikke nødvendigvis sant hele tiden. Det er mange ting som er utenfor vår kontroll og som kan forårsake lidelse. Også i vårt rike og frie Norge.

Samtidig er det mange ting vi kan påvirke og gjøre noe med. Og det er selvsagt vårt eget valg å surmule i stedet for å gjøre det vi faktisk kan.

mvh

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''og om vi lider er det vår egen feil og vårt eget valg''

Tror du Utøyaofrene er enige med deg? Dessverre er det ikke alltid slik du sier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...