Gjest micro chip in the head Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Tror du at "mind controll" er mulig å gjøre på folk? 0 Siter
frosken Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Nei, det har jeg ingen tro på at er mulig. 0 Siter
Gjest micro chip in the head Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Nei, det har jeg ingen tro på at er mulig. Er redd det er mye "de lærde" ikke vet, eller ikke sier. De som vet er syke, det skremmer meg. Men håper faktisk at det bare er tull. 0 Siter
laban Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Da hadde det nok vært gjort litt oftere, tror du ikke det? Det finnes mer jordnære ting å være redd for. Ikke bruk krefter på science fiction-farer. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Er redd det er mye "de lærde" ikke vet, eller ikke sier. De som vet er syke, det skremmer meg. Men håper faktisk at det bare er tull. Snakk med behandleren din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.