Gjest theLove Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Tidligere i dag hadde jeg så mye energi som jeg ikke har hatt på lenge og hoppet og spratt til musikk hjemme. Jeg følte lykke for første gang på lenge. Nå er jeg deprimert, uten at noe spesielt har skjedd. Er dette vanlig for borderline, eller kan det være bipolar? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Det er typisk for borderline. 0 Siter
Gjest De har problemer med å finne det ut Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Det er typisk for borderline. Nå blander jeg meg inn litt, beklager til trådstarter. Hvorfor kan ikke dette være rapid cyckling og ikke borderline? Hva konkret skiller borderline og rapid c? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Nå blander jeg meg inn litt, beklager til trådstarter. Hvorfor kan ikke dette være rapid cyckling og ikke borderline? Hva konkret skiller borderline og rapid c? Det er ikke hypomani/mani å bare være i veldig godt humør? 0 Siter
Gjest De har prob. med å finne det ut Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Det er ikke hypomani/mani å bare være i veldig godt humør? Ok. Jeg overtolket nok førsteinnlegget litt mer, jeg mener overstadig godt humør, unatrulig mye energi og en brå veksling mellom disse. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Ok. Jeg overtolket nok førsteinnlegget litt mer, jeg mener overstadig godt humør, unatrulig mye energi og en brå veksling mellom disse. Vel NHD skriver bare ut i fra hva som står der - "theLove" kan sikkert være bipolar åkke som. :-) 0 Siter
Gjest kjenner en som.... Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Det er typisk for borderline. Hva hvis man bare går fra topp til bunn når noe bestemt skjer og visse minner trigges? Eller kanskje prøver å kjempe mot den egentlige (depressive) følelsen med å prøve å være så glad som mulig, helt til man ikke greier det mer? Er det også "typisk borderline"? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Hva hvis man bare går fra topp til bunn når noe bestemt skjer og visse minner trigges? Eller kanskje prøver å kjempe mot den egentlige (depressive) følelsen med å prøve å være så glad som mulig, helt til man ikke greier det mer? Er det også "typisk borderline"? Jeg vet ikke helt, men trur du er for mye inne på "følelsesmessige spekulasjoner" nå... du må tenke på at diagnosene (og det er jo det vi snakker om...) er basert på veldig klare beskrivelser av adferd, og ikke er fundert på årsaker... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.