willemo1365380562 Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Hei, jeg har noen spørsmål jeg håper å få svar på. Som aktivt friluftsmenneske er det nesten helt umulig å ikke bli bitt av flått. Jeg har hatt flere antibiotikakurer de siste årene pga utslett. * Jeg har lest en del om symptomer som depresjon, humørsvingninger o.l. Hvordan kan dette gi utslag for oss som allerede har en psykiatrisk diagnose? * Kan man feilaktig få en slik diagnose som følge av flåttbitt? Symptomene kan, etter det jeg har lest, komme måneder, selv år etter smitte. * Det som , hos meg, blir sett på som bivirkninger av mesesiner, kan da være Boreliasmitte,i tillegg til/ istedet for dette? * kan psykiatrisk diagnose bli tatt opp til ny vurdering hvis symptomer/blodprøver viser posetive utslag? Mine diagnoser er ikke diskutable i denne sammenheng. Jeg tenker på dem som blir medisinert uten ønsket virkning? Dette er kanskje litt på utsiden av fagfeltet her, men håper allikevel på svar. ( Det blir anbefalt støvler, langbukse og langermet genser når man skal ut i skogen. De har ikke prøvd å gå 3-5 mil, full oppakning og 25-30 grader i skyggen ). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.