Gjest lamictalia Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Ikke den rette måten å gjøre det på. Men jeg har eller er alltid abivilent når det gjelder medisiner. Jeg føler meg flat følesesmessig. Å ikke bruke noe vet jeg går galt. Men jeg håpte at ved bare å bruke remeron 15 mg så vil det være tilstrekkelig for å holde depresjonene og selvmordstankene på avstand. Kan det være det? Har diagnosen emsjonell ustabil personlighetsforstyrrelse. Grunnen til at jeg kastet lamictalene er fordi jeg er så initativløs. Likegyldig til alt. Verken glad eller trist. Så kommenterte en venn at jeg virket så flat følesesmessig. Det fik meg til å hive lamictalen. 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Ikke lurt å hive medisiner som du har fått av legen... Når det er sagt, lurer jeg på om jeg har hørt at Lamictal virker best på de med bipolare depresjoner? Jeg har iallefall svært god effekt av Lamictal. Er som et nytt og bedre menneske! :-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Men da kan du ikke kalle deg "lamictalia" mer, da må du kalle deg "kastetido"... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.