Gå til innhold

Jeg har litt problemer med å forstå dette helt..

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nei, du er ikke det. Jeg skulle bare ønske du kunne forstå hvor mye det vil hjelpe med faste rutiner og frisk luft.

Jeg har ikke vært noe særlig form i dag jeg heller. Jeg planla at jeg skulle ut å gå en tur etter jobben. Jeg hadde ikke noe lyst. Holdt på å droppe det fordi det regnet. Så tvang jeg meg ut til slutt. Gikk en times tid i skogen og det er så lite som skal til før en kjenner seg bedre.

Jo, det er jeg. Det er bare dere som er så fintfølende at dere ikke tør si det som det er.

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

24

• frosken

10

• Mandolaika

9

• double

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, du er ikke det. Jeg skulle bare ønske du kunne forstå hvor mye det vil hjelpe med faste rutiner og frisk luft.

Jeg har ikke vært noe særlig form i dag jeg heller. Jeg planla at jeg skulle ut å gå en tur etter jobben. Jeg hadde ikke noe lyst. Holdt på å droppe det fordi det regnet. Så tvang jeg meg ut til slutt. Gikk en times tid i skogen og det er så lite som skal til før en kjenner seg bedre.

''Jeg planla at jeg skulle ut å gå en tur etter jobben. Jeg hadde ikke noe lyst. Holdt på å droppe det fordi det regnet. Så tvang jeg meg ut til slutt. Gikk en times tid i skogen og det er så lite som skal til før en kjenner seg bedre.''

Akkurat det gjorde vi i dag også. :o) Vi hadde bestemt oss for at vi skulle gå runden vår i skogen i dag (en ganske hard tur med de første 25-27 min rett opp!), men da vi kom hjem og hadde spist en lett middag så høljregnet det. Men hadde vi bestemt så hadde vi bestemt oss! På med treningstøy og ut i skogen! :o)

Og du verden så deilig det er nå, etter en god og varm dusj, å sette seg i godstolen med en stor kopp te og en deilig fruktsalat. :o) I natt skal jeg sove godt tenker jeg!

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''Jeg planla at jeg skulle ut å gå en tur etter jobben. Jeg hadde ikke noe lyst. Holdt på å droppe det fordi det regnet. Så tvang jeg meg ut til slutt. Gikk en times tid i skogen og det er så lite som skal til før en kjenner seg bedre.''

Akkurat det gjorde vi i dag også. :o) Vi hadde bestemt oss for at vi skulle gå runden vår i skogen i dag (en ganske hard tur med de første 25-27 min rett opp!), men da vi kom hjem og hadde spist en lett middag så høljregnet det. Men hadde vi bestemt så hadde vi bestemt oss! På med treningstøy og ut i skogen! :o)

Og du verden så deilig det er nå, etter en god og varm dusj, å sette seg i godstolen med en stor kopp te og en deilig fruktsalat. :o) I natt skal jeg sove godt tenker jeg!

''Og du verden så deilig det er nå, etter en god og varm dusj, å sette seg i godstolen med en stor kopp te og en deilig fruktsalat. :o) I natt skal jeg sove godt tenker jeg!''

Ikke sant:-) Jeg har nettopp tatt meg et bad og sitter nå i kosedress og har bare tenkt å kose meg resten av kvelden. Jeg har egentlig vært ganske sur på meg selv fordi jeg har vært så lat i det siste, men i morgen skal jeg også ut. Da har jeg tenkt å ta med sønnen ut på restaurant og vi skal _ SYKLE_ dit. Så det så ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...