Gå til innhold

psykiske problem

Anbefalte innlegg

Gjest andre91
Skrevet

Eg har nett mista dama mi og hun var den som holdt mg oppe før eg fant ho va eg temmelig knust og langt nede. og no har ho fånne sg ein ann eg slit md og sova,eta, konsentrera mg, optrer aggresivt,depprimert heile tie da går utøve alt eg snakka ikkje om da med folk for eg stole nesten ikkje på nokon eg går og gnage på da heile tie. da slite mg ut eksen min seie eg må oppsøka hjelp e tyr til flasko for og glømma ting eg har hatt tendensa til og skadda mg sjølv. eg veit ikkje ka eg skal gjera lengre har tenkt lenge på sjølvmord og har til og med komt so langt att eg har skreve eit brev til da eg eventuelt vil gjera med livet mitt enda alt.

Skrevet

Du har det uten tvil grusomt. I morgen kontakter du primærlegen din og enten forteller vedkommende det du skriver her, eller tar med deg det innlegget du har postet. Du trenger hjelp, og all hjelp begynner hos din primærlege. Mest sannsynlig vil du bli henvist videre til en psykolog/psykiater. Håper på det beste for deg.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kjærlighetssorg er tungt. Her virker det som om denne topper dine grunnleggende problemer.

Tiden er klart inne for å oppsøke fastlegen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...