Gå til innhold

Grått hver dag og i søvn hver kveld i ei uke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg endelig hadde funnet ei dame, som jeg så vidt truffet en gang og snakket mye med på skype.

Nå i forrige uke så var jeg nede og besøkte henne da fikk jeg beskjed om at vi ikke kom til å bli noe par, men at vi kunne være venner.

Det var en litt brutal beskjed å få. Fra å være i den syvende himmel så har jeg grått hver dag 8 dager nå. flere ganger om dagen.

Hver gang jeg tenker på henne så begynner jeg å grine.som en unge. Har aldri hatt kjæreste heller så hadde håpet det endelig skulle være min tur.

Gjest sånn er livet, hardt ....
Skrevet

huff da ....

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Her hadde du urealistiske forventninger. Da er det lett å bli skuffet. Trøsten er at det går over, spesielt om en vender blikket fremover og unngår å dyrke smerten.

Skrevet

Her hadde du urealistiske forventninger. Da er det lett å bli skuffet. Trøsten er at det går over, spesielt om en vender blikket fremover og unngår å dyrke smerten.

Er ikke enig i at forventningene var urealistiske. Hun hadde planlagt med meg å kjøre fra Oslo stavanger Bergen og Oslo vi skulle bo i telt på turen og hun var veldig entusiastisk angående dette. Var flere steder hun ønsket å se på turen. Pratet sammen på Skype i tre måneder.

Har også reist sammen med henne i Ukraina.

Hun kommer fra Ukraina og hun har visum til Norge. Hun har betalt all reise selv, men ønsker tydeligvis å ta turen uten meg så sant jeg ikke kansellerer garantien jeg har gitt for opphold

Skrevet

Er ikke enig i at forventningene var urealistiske. Hun hadde planlagt med meg å kjøre fra Oslo stavanger Bergen og Oslo vi skulle bo i telt på turen og hun var veldig entusiastisk angående dette. Var flere steder hun ønsket å se på turen. Pratet sammen på Skype i tre måneder.

Hun kommer fra Ukraina og hun har visum til Norge. Hun har betalt all reise selv, men ønsker tydeligvis å ta turen uten meg så sant jeg ikke kansellerer garantien jeg har gitt for opphold

Må legge til at jeg ble invitert med til foreldrene hennes også og overnattet der en natt.

Skrevet

''Hun kommer fra Ukraina og hun har visum til Norge. Hun har betalt all reise selv, men ønsker tydeligvis å ta turen uten meg så sant jeg ikke kansellerer garantien jeg har gitt for opphold''

Virker som du først og fremst er en inngangsbillett til Norge for henne. Har du satt deg inn i den økonomiske risikoen du tar ved den garantien du har gitt?

mvh

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg syns det er bra at hun er ærlig mot deg. Det hadde vert verre om hun hadde latt deg leve i troen på at det kunne bli dere to mens dere reiste, og så gitt deg den brutale sanhet etterpå.

Hva slags garanti er det du har gitt?

Skrevet

''Hun kommer fra Ukraina og hun har visum til Norge. Hun har betalt all reise selv, men ønsker tydeligvis å ta turen uten meg så sant jeg ikke kansellerer garantien jeg har gitt for opphold''

Virker som du først og fremst er en inngangsbillett til Norge for henne. Har du satt deg inn i den økonomiske risikoen du tar ved den garantien du har gitt?

mvh

Ja, har det. men kommer aldri til aa gjore det igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...