trollemor;o) Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 ''For eksempel når folk som utredes for ME og ikke møter på jobb, kommer med hyppige statusoppdateringer på facebook om fantastiske dager i skibakken'' Eller snekkeren som ble sykemeldt for vond rygg, men sto i timesvis flere kvelder i uka og spilte trekkspill. Noen som vet hva et voksent trekkspill veier!? Ikke helt forenelig med dårlig rygg i grunnen. Jeg kan lett sitte/stå å spille, men jeg ville slitt veldig med så mye bøying og tøying et snekkeryrke gir. Det er ulikt hvordan ryggen reagererog hva en greier og ikke greier. 0 Siter
PieLill Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Og jeg jobbet sammen med en med plattfot. Fytterakkern for et menneske! Men jeg jobbet med en sportsidiot! :-) mvh 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Men jeg jobbet med en sportsidiot! :-) mvh ''Men jeg jobbet med en sportsidiot!'' Da kan vi fastslå at du har det verst:-))) 0 Siter
PieLill Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 ''Men jeg jobbet med en sportsidiot!'' Da kan vi fastslå at du har det verst:-))) Nemlig! :-) mvh 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Den hobbyen høres ikke ut til å ta så mye krefter at arbeidsgiver har noen grunn til å stusse nei. ) ''Den hobbyen høres ikke ut til å ta så mye krefter at arbeidsgiver har noen grunn til å stusse nei'' Helt enig, men som arbeidsgiver ville jeg nok stusset om en sykmeldt var reist avgårde for å holde konserter (og særlig om det skjedde flere ganger i sykmeldingsperioden). Uansett kan arbeidsgiver selvfølgelig ikke pålegge en ansatt og sykmeldt noe som helst i sykmeldingsperioden. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Mannen din skal ikke gjøre noe mot sin vilje for å tilfredstille arbeidsgiver. Saken er jo at arbeidsgiver overprøver legens beslutning, ikke din manns. Som flere er inne på er depresjon nettopp en lidelse der legen svært skjelden anbefaler pasienten å bure seg inne med tankene sine. Jeg syns mannen din bør svare nettopp at han følger legens råd, og at arbeidsgiver adresserer sin tvil til feil person. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.