Gå til innhold

Dette kan vel ikke være lov?

Anbefalte innlegg

trollemor;o)
Skrevet

''For eksempel når folk som utredes for ME og ikke møter på jobb, kommer med hyppige statusoppdateringer på facebook om fantastiske dager i skibakken''

Eller snekkeren som ble sykemeldt for vond rygg, men sto i timesvis flere kvelder i uka og spilte trekkspill. Noen som vet hva et voksent trekkspill veier!? Ikke helt forenelig med dårlig rygg i grunnen.

Jeg kan lett sitte/stå å spille, men jeg ville slitt veldig med så mye bøying og tøying et snekkeryrke gir. Det er ulikt hvordan ryggen reagererog hva en greier og ikke greier.

Skrevet

Og jeg jobbet sammen med en med plattfot. Fytterakkern for et menneske!

Men jeg jobbet med en sportsidiot!

:-)

mvh

Skrevet

Men jeg jobbet med en sportsidiot!

mvh

''Men jeg jobbet med en sportsidiot!''

Da kan vi fastslå at du har det verst:-)))

Skrevet

''Men jeg jobbet med en sportsidiot!''

Da kan vi fastslå at du har det verst:-)))

Nemlig!

mvh

Gjest Elextra
Skrevet

Den hobbyen høres ikke ut til å ta så mye krefter at arbeidsgiver har noen grunn til å stusse nei. :o)

''Den hobbyen høres ikke ut til å ta så mye krefter at arbeidsgiver har noen grunn til å stusse nei''

Helt enig, men som arbeidsgiver ville jeg nok stusset om en sykmeldt var reist avgårde for å holde konserter (og særlig om det skjedde flere ganger i sykmeldingsperioden).

Uansett kan arbeidsgiver selvfølgelig ikke pålegge en ansatt og sykmeldt noe som helst i sykmeldingsperioden.

Skrevet

Mannen din skal ikke gjøre noe mot sin vilje for å tilfredstille arbeidsgiver. Saken er jo at arbeidsgiver overprøver legens beslutning, ikke din manns. Som flere er inne på er depresjon nettopp en lidelse der legen svært skjelden anbefaler pasienten å bure seg inne med tankene sine.

Jeg syns mannen din bør svare nettopp at han følger legens råd, og at arbeidsgiver adresserer sin tvil til feil person.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...