Gå til innhold

NHD. Gråter meg i søvn hver dag siste uka.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke enig i at forventningene var urealistiske for denne jenta.

Trodde jeg endelig hadde funnet ei dame, som jeg så vidt truffet en gang og snakket mye med på skype. Nå i forrige uke så var jeg nede og besøkte henne da fikk jeg beskjed om at vi ikke kom til å bli noe par, men at vi kunne være venner. Det var en litt brutal beskjed å få. Fra å være i den syvende himmel så har jeg grått hver dag 8 dager nå. flere ganger om dagen. Hver gang jeg tenker på henne så begynner jeg å grine.som en unge. Har aldri hatt kjæreste heller så hadde håpet det endelig skulle være min tur.

Er ikke enig i at forventningene var urealistiske. Hun hadde planlagt med meg å kjøre fra Oslo stavanger Bergen og Oslo vi skulle bo i telt på turen og hun var veldig entusiastisk angående dette. Var flere steder hun ønsket å se på turen. Pratet sammen på Skype i tre måneder. Har også reist sammen med henne i Ukraina.

Hun kommer fra Ukraina og hun har visum til Norge. Hun har betalt all reise selv, men ønsker tydeligvis å ta turen uten meg så sant jeg ikke kansellerer garantien jeg har gitt for opphold

Må legge til at jeg ble invitert med til foreldrene hennes også og overnattet der en natt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

''så sant jeg ikke kansellerer garantien jeg har gitt for opphold''

Hva er dette?

Skrevet

''så sant jeg ikke kansellerer garantien jeg har gitt for opphold''

Hva er dette?

For å få en person til Norge fra Ukraina så få jeg fylle ut og sende et skjema der jeg garanterer for oppholdet. Trekker jeg tilbake denne så trekker ambassaden tilbake visumet.

Har lyst til å ha henne som venninne da jeg tenker å reise til kiev en del og hun prater bra norsk som hun har lært seg selv og av meg.

Jeg har ikke hatt utgifter på henne og kjenner litt nettverket hennes så jeg er ikke redd for å la henne komme til Norge uten at jeg er med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...