Gjest DOLlars Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Finnes det en type boliglån der en kan betale ned så mye en ønsker hver måned, i tillegg til en fast sum? Noen måneder har jeg mye til overs og tenkte da at det må da være lurt å betale ned på boliglånet. Mtp renten nå er det vel god sparing? Ettersom man ikke får så god rente på høyrentekonto? Og nå i disse urolige børstider... hva gjør dere med aksjefondene deres? Jeg har fast sparing på tre fond, langsiktig på alle. Jeg tenker at jeg kan fortsette å spare det samme beløpet fremover, siden det en gang må snu. Men er det lurt å spare et litt mindre beløp nå, og heller øke igjen når bunnen er nådd? 0 Siter
laban Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Søk på fleksilån. Aksjefond vil jeg ikke gi råd om. 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 I min bank, Fokus, heter dette boligkreditt. Jeg betaler akkurat det som passer meg hver måned. Ved å fortsette med samme beløp, få du mer/flere aksjer per krone når kursene er lave. Når de stiger igjen, har du tjent desto mer. Jeg fortsatte med det samme beløpet under krisen i 2008. Du må vurdere sterkt om det er lønnsomt å spare i aksjefond ves å betale ned maksimalt på lånet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.