Gå til innhold

Veldig ubehag etter ECT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg tok i slutten av januar 3 stk ECT behandlinger i mot veldig dype deprisjoner, og jeg ble veldig bra. Men etter ECT så reagerer jeg på alt av medisiner, koffein, vitaminer etc. Hodet mitt starter å koke, masse irritasjon, jeg blir veldig dypt deprimert, så deprimert at jeg ikke klarer å holde ut, bare ubehag, aldri opplved noe slikt før. Er innlagt på psyktri nå, og de mener jeg har bipolar lidelse, og de vil at jeg skal starte på medisiner mot det. Jeg har prøvd lamictal, men jeg får så utrolig bivikninger som jeg har aldri fått før, bivikninger får jeg når jeg går på de og flere dager etter jeg har sluttet. Så plutselig blir jeg bra. Har også prøvd anti depressive etter ECT'n men får samme bivirkninger. Så jeg spurte om å få ny ECT for å se om det blir bedre, men virker som de er skeptisk til det. Hva skal jeg gjøre? Jeg har det så jævlig nå at jeg tenker på å ta mitt eget liv her og nå. Ser ingen utvei om de ikke hjelper meg snart. Jeg klarer ikke å fortsatt ha det slikt.

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...