Gå til innhold

paranoid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har omsider skaffet meg busskort. Jeg vet at det virker, men allikvell så virker det ikke hver gang jeg bruker det. Blir veldig stressa av dette her, og føler at folk ser på meg og ler av meg fordi jeg ikke får til å bruke det. Buss sjaføren sa til meg i dag at dette er ikke noe jeg trenger å være redd for! ??. Virker jeg så nervøs at busssjaføren merker det?.... eller er jeg paranoid?.

Det er jo egentlig bare komisk at jeg aldri får kortet til å fungere så jeg må ha hjelp av busssjaføren. Jeg burde vel ikke ta det alvorlig men jeg greier ikke å stoppe å få angst når jeg skal på bussen. Det føles som det er meg det er noe alvorlig galt med :)

Jeg kan le av meg selv, men dette blir bare pinlig i lengden egentlig,,,,

Er jeg paranoid? og hva skal jeg gjøre.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er ikke paranoia, men sosialfobi. :-)

Skrevet

Må du gjøre noe? Bare gå på bussen igjen du, dette ordner seg. Jeg får heller aldri til slike busskort, ikke sjangs i havet. Og hvem bryr seg egentlig om at vi ikke helt har talent for slike ting?

Gjest luftslott
Skrevet

Jeg har tatt samme bussen i to år nå og har hatt samme busskort like lenge, men surrer det fortsatt til innimellom:-) Og jeg ser flere som surrer det til innimellom, vi er ikke alene! Ei jeg jobber med og tar bussen med bruker som regel å si feil navn når vi skal hjem, hun går på bussen og sier hun skal til stedet vi befinner oss... dette har hun også gjort i to år. Så jeg tror ikke du trenger å være redd, det er ganske vanlig:-)

Gjest cscfsa
Skrevet

Tar sjelden buss og kjenner alltid på denne ekle usikkerheten om at kortet kanskje ikke fungerer.. En del ganger når jeg har dratt bankkortet i butikken så får jeg et sug i magen fordi jeg lurer på om det feks er tomt på kontoen... Det er ganske vanlig, tror jeg. Å plages bittelitt med det, men ikke at det skal hindre en i å handle eller kjøre buss. Bra du trosser angsten, den bør ikke få for mye makt i ens liv. :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...