Gå til innhold

Skilt ved fødselen??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha! Jeg _visste_ hvem som ville dukke opp på bilde nr 2 etter å ha sett bilde nr 1 ;-)

(aner ikke hvem hun første er,da)

candyqueen_83
Skrevet

Ha! Jeg _visste_ hvem som ville dukke opp på bilde nr 2 etter å ha sett bilde nr 1 ;-)

Du vet ikke hvem Rakel Nordtømme er?

Skrevet

Du vet ikke hvem Rakel Nordtømme er?

Nei, tydeligvis ikke. Har hørt navnet da.

Skrevet

Hun er eksen til Petter Northug. Pr-kåt som få.

candyqueen_83
Skrevet

:o)

Gjest Hulderen
Skrevet

Da jeg så bildene, tenkte jeg først at du hadde bommet, at det var to bilder av samme person. Jeg måtte studere dem grundig før jeg kom på hvem som var på det siste bildet. Så ja, de er like.

Skrevet

I trøndelag må du ha vært bevisstløs for å ha greid å unngå frk. Nordtømmes stunt for å bli sett, men nr 2 - hvem er det?

Gjest trutteli
Skrevet

I trøndelag må du ha vært bevisstløs for å ha greid å unngå frk. Nordtømmes stunt for å bli sett, men nr 2 - hvem er det?

Man må vel nesten ha vært bevisstløs om man ikke vet hvem hun på bilde nr 2 er, ville jeg ha sagt.

Gjest Hulderen
Skrevet

Det er Kristin Kirkemo, tror jeg. Ikke et helt typisk bilde av henne.

Skrevet

Det er Kristin Kirkemo, tror jeg. Ikke et helt typisk bilde av henne.

Jøss. Der var hun ikke særlig lik seg fra den tiden saken fikk mye presse nei. Noen år siden jeg har sett hennes navn nå, søsteren derimot er rett som det er i nyhetsbildet ser jeg.

Skrevet

Man må vel nesten ha vært bevisstløs om man ikke vet hvem hun på bilde nr 2 er, ville jeg ha sagt.

Hehe, ok.

Gjest trutteli
Skrevet

Hun er eksen til Petter Northug. Pr-kåt som få.

Jeg vil heller si at media er kåt på henne.

Skrevet

Jeg vil heller si at media er kåt på henne.

''Jeg vil heller si at media er kåt på henne.''

Nåja... Så en overskrift på en eller annen nettavis i dag - dama er innlagt på sykehuset og blogger fra sykesengen visstnok. Så interessant. *gjeeesp*

Skrevet

Nåja... Så en overskrift på en eller annen nettavis i dag - dama er innlagt på sykehuset og blogger fra sykesengen visstnok. Så interessant. *gjeeesp*

Haha, hun har mye å melde ja :)

Gjest trutteli
Skrevet

Tro ikke på alt du leser. Hun har ikke blogget fra sykesengen. Dette er vas. Du er tydelig interessert nok i og med at du har fått med deg det som er skrevet, selv om det ikke er sant.

Skrevet

Men Lillemus - det er ikke uvanlig at folk har en bærbar med seg på sykehuset.

Og hun kan neppe lastes for at en nettavis skriver om det?

De skyldige her er jo leserne, som klikker på linken og leser disse artiklene i nettavisene, som så får penger av annonsørene.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Haha, hun har mye å melde ja :)

Og mest sprøyt spør du meg....

Skrevet

Og mest sprøyt spør du meg....

Hun får Tone Damli Aaberge til å framstå både som subtil og blyg hehe ;-)

Skrevet

Hun får Tone Damli Aaberge til å framstå både som subtil og blyg hehe ;-)

Ja, jeg kjenner folk som kjenner henne, så jeg vet;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...