Gå til innhold

Mineral Hygienics mineralsminke

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Vil bare tipse dere som bruker mineralsminke om dette merket. Jeg har prøvd det noen dager nå, og det er faktisk det beste jeg har prøvd hittil. Jeg som har vært så fornøyd med Meow og Everyday Minerals.

Man får porselenshud uten at det ligger som en maske, og det holder hele dagen. Det holdt meg faktisk ganske matt gjennom en varm dag med sol også :)

Man får bare bestilt prøvepakke med to foundationprøver, og en kost til ca 180 kr da. Det er litt dumt ettersom detburde vært flere prøver, og de kunne droppet kosten. Syns ikke den var noe god.

Full størrelse koster ca 175 kr inkl frakt. Det er jo billig.

Så kan anbefale å prøve hvertfall :o)

Skrevet

Oioi noe nytt å prøve.. spennende :-)

Har akkurat bestilt mineralpudder og liquid foundation fra Inika for har hørt mye bra om det merke, men nå skal jeg bestille fra Mineral Hygienics også :) Hvilken farge har du? Jeg lurer på å bestille medium. Jeg er blond men har ganske gylden hud og blir veldig fort brun.

candyqueen_83
Skrevet

Har akkurat bestilt mineralpudder og liquid foundation fra Inika for har hørt mye bra om det merke, men nå skal jeg bestille fra Mineral Hygienics også :) Hvilken farge har du? Jeg lurer på å bestille medium. Jeg er blond men har ganske gylden hud og blir veldig fort brun.

Jeg bestilte medium light og light. Medium light passer greit nå, men jeg kunne nok kanskje også hatt medium. Hvis medium blir for lys til deg nå så passer den vel kanskje på vinteren. Hvis du ikke er like brun hele året da :o) Men Tan ser jo ut som den er beregnet for dem med mye mørkere hud i utgangspunktet.

Skrevet

Jeg bestilte medium light og light. Medium light passer greit nå, men jeg kunne nok kanskje også hatt medium. Hvis medium blir for lys til deg nå så passer den vel kanskje på vinteren. Hvis du ikke er like brun hele året da :o) Men Tan ser jo ut som den er beregnet for dem med mye mørkere hud i utgangspunktet.

Oki jeg bestilte i medium så får vi se:) Uansett bedre at den er for lys enn for mørk:)

Jeg bestilte som sagt en god del sminke fra merke Inika også, så nå har jeg mange pakker i posten å se frem til :-))

candyqueen_83
Skrevet

Oki jeg bestilte i medium så får vi se:) Uansett bedre at den er for lys enn for mørk:)

Jeg bestilte som sagt en god del sminke fra merke Inika også, så nå har jeg mange pakker i posten å se frem til :-))

Inika har jeg ikke hørt om før. Skal titte litt på det, kanskje det blir pakke på meg og :o)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg sminket meg som vanlig i dag tidlig, men fant ut at jeg skulle ta en skogstur. Så jeg har svetta meg opp og ned stier i to timer, og da jeg kom tilbake satt sminka akkurat som før jeg gikk ut :o) Jøss.

Skrevet

Jeg sminket meg som vanlig i dag tidlig, men fant ut at jeg skulle ta en skogstur. Så jeg har svetta meg opp og ned stier i to timer, og da jeg kom tilbake satt sminka akkurat som før jeg gikk ut :o) Jøss.

Oi dette høres lovende ut :-))

• 1 måned senere...
Skrevet

Har du fått pakkene dine? Ble du fornøyd med noen av dem?

Skrevet

Har du fått pakkene dine? Ble du fornøyd med noen av dem?

Yes! Jeg bestilte både fra Inika og Mineral Hygienics, og er fornøyd med begge:)

Bestilte foundation pudder fra begge merkene, hvorav den ene var litt for lys og den andre litt for mørk, så jeg har blandet de sammen:) Dog tror jeg faktisk jeg foretrekker Mineral Hygienics sin.

Jeg bestilte også en flytende mineralfoundation fra Inika, og den er kjempefin. Ikke så dekkende, og jeg mener å huske at du liker litt bedre dekkevne så mulig du ikke ville likt denne. Men enkel å påføre og blir veldig jevn og fin på huden. Ikke blir man skinnende heller.

Bestilte også løspudder (for å ha over foundation) fra Min. Hyg og er meget godt fornøyd med den også :)

Også kjøpte jeg denne:

http://www.feelunique.com/p/Bodyography-Veil-Foundation-Primer-30g - beste primeren jeg har prøvd!

Skrevet

Tror ikke jeg har huska å takke deg for mascaratips!

Den Chanel-mascaraen du foreslo er den suverent beste jeg noen gang har hatt. :)

Gjest Niccolina
Skrevet

Hmm.. hva bruker du da for å få det ordentlig av, samtidig som det er skånsomt?

Jeg har brukt foundation og mineralpudder fra Cosmobeauty en stund nå, men har ikke noe å sammenligne med, så er usikker på om det er bra....

Skrevet

Hmm.. hva bruker du da for å få det ordentlig av, samtidig som det er skånsomt?

Jeg har brukt foundation og mineralpudder fra Cosmobeauty en stund nå, men har ikke noe å sammenligne med, så er usikker på om det er bra....

For å få det av? Jeg bruker mine faste rensemidler. Som regel Decleor cleansing milk, og tonic. Akkurat nå bruker jeg rens og tonic fra green people.

Skrevet

Den Chanel-mascaraen du foreslo er den suverent beste jeg noen gang har hatt. :)

Da skal jeg også prøve den :o)

Skrevet

Yes! Jeg bestilte både fra Inika og Mineral Hygienics, og er fornøyd med begge:)

Bestilte foundation pudder fra begge merkene, hvorav den ene var litt for lys og den andre litt for mørk, så jeg har blandet de sammen:) Dog tror jeg faktisk jeg foretrekker Mineral Hygienics sin.

Jeg bestilte også en flytende mineralfoundation fra Inika, og den er kjempefin. Ikke så dekkende, og jeg mener å huske at du liker litt bedre dekkevne så mulig du ikke ville likt denne. Men enkel å påføre og blir veldig jevn og fin på huden. Ikke blir man skinnende heller.

Bestilte også løspudder (for å ha over foundation) fra Min. Hyg og er meget godt fornøyd med den også :)

Også kjøpte jeg denne:

http://www.feelunique.com/p/Bodyography-Veil-Foundation-Primer-30g - beste primeren jeg har prøvd!

Var det Mineral Hygienics som var for mørk? Bra jeg bestilte medium light da, for medium ville sikkert vært for mørk da.

Jeg er fortsatt veldig fornøyd, så håper du også blir det :o)

Jeg skal vurdere å prøve den primeren, men jeg skal vente på den fikseringssprayen jeg har bestilt først. Den skal visst gjøre sminken holdbar og ikke gjøre huden blank så kanskje det holder :o)

Skrevet

Å så bra!! Jeg synes også den er helt fantastisk:-) Alltid hyggelig å høre dersom noen blir fornøyd med et tip man gir :)

Skrevet

Var det Mineral Hygienics som var for mørk? Bra jeg bestilte medium light da, for medium ville sikkert vært for mørk da.

Jeg er fortsatt veldig fornøyd, så håper du også blir det :o)

Jeg skal vurdere å prøve den primeren, men jeg skal vente på den fikseringssprayen jeg har bestilt først. Den skal visst gjøre sminken holdbar og ikke gjøre huden blank så kanskje det holder :o)

Nei MH var for lys og Inika for mørk.

Men nå er jeg jo nødt til å spørre hvilken fikseringsspray dette er? :) *nysgjerrig*

Skrevet

Å så bra!! Jeg synes også den er helt fantastisk:-) Alltid hyggelig å høre dersom noen blir fornøyd med et tip man gir :)

Noe helt annet:

Jeg prøvde å legge ut linken under på dol for noen dager siden, men den druknet visst i ørten andre innlegg :-)

Heldigvis gjelder den bare din navnesøster og ikke deg :-)

http://wulffmorgenthaler.com/img/strip/-WM_strip_DK_20110912.jpg

Skrevet

Noe helt annet:

Jeg prøvde å legge ut linken under på dol for noen dager siden, men den druknet visst i ørten andre innlegg :-)

Heldigvis gjelder den bare din navnesøster og ikke deg :-)

http://wulffmorgenthaler.com/img/strip/-WM_strip_DK_20110912.jpg

Enda godt det ikke var meg *puster lettet ut*

Men jeg ville jo aldri tatt feil paraply, jeg er tross alt "practically perfect in every way" ;)

En annen klønete Mary Poppins:

http://funandmusic.biz/funny-pic-marry-poppins.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...