Gå til innhold

Bryllupsgave fra en mor

Anbefalte innlegg

Gjest hvatenkerdu?
Skrevet

Hva tenker du om at en mor gir en kjøleskapmagnet med teksten "En mors kjærlighet varer evig" til sønnen og hans kone i deres bryllup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok noen sekunder før jeg tok poenget :-)

Jeg ville nok valgt å se positivt på det og tenke at moren (svigermor?) ikke har ment annet enn å gi en kjærlighetserklæring.

Skrevet

*hehe* Kanskje hun ikke liker svigerdatra og regner med at ekteskapet ikke vil vare så lenge?

Skrevet

Hehe, det kan bety at hun av en eller annen grunn vil gi et lite stikk, men det kan også bety at dama har sans for humor :)

Skrevet

Jeg synes den er morsom, uansett hva giveren mente. Er det ment at mor ikke vil gi slipp på sønnen eller at svigerdatterens kjærlighet aldri kan bli som hennes, er den morsom fordi moren avslører seg.

Er det ment som en morsomhet så er den akkurat det.

brilleslangen
Skrevet

gjør det noe? tenker jeg... Det er jo sant.

Han er blitt voksen, men mora vil jo likevel alltid være glad i sønnen sin. Og det var hennes måte å si det på...

Men den magneten hadde kanskje vært bedre å gi i en annen anledning enn bryllupet da.. det kan jeg være enig i. ;-)

Gjest Hulderen
Skrevet

Det tok noen sekunder før jeg tok poenget :-)

Jeg ville nok valgt å se positivt på det og tenke at moren (svigermor?) ikke har ment annet enn å gi en kjærlighetserklæring.

Og hva var så poenget? Jeg har ikke tatt det enda ;S

Skrevet

"Å så søtt og koselig" hadde jeg tenkt da? Er du den sjalu nygifte konen, eller?

Skrevet

Jeg tenker at jeg håper mora bor langt, langt unna, alternativt at hun tar repern ganske fort, ellers er det duket for et ekteskap med svigermor fra helvete.

Gjest Shira :o)
Skrevet

I vår familie hadde noe slikt blitt gitt pga humor, så jeg hadde vel flirt rått.

Hadde jeg sett det i andre bryllup så hadde jeg tenkt at det var humoristisk også, men jeg vet jo at noen kommer med stikk. Forøvrig velger jeg som oftes å tro det beste.

Skrevet

*LOL*

Jeg hadde gapskratta, men kanskje den er ment i ramme alvor, og at mora hans synes av svigerdattera er et hespetre? hehe

Gjest MayLynn
Skrevet

Hadde tenkt at moren syns det er litt vemodig at sønnen gifter seg... Trenger ikke å bety noe negativt.

Skrevet

*LOL*

Jeg hadde gapskratta, men kanskje den er ment i ramme alvor, og at mora hans synes av svigerdattera er et hespetre? hehe

Kanskje det var gaven fra Lagunas svigermor? ;o)

Skrevet

Kanskje det var gaven fra Lagunas svigermor? ;o)

*knegg*

Skrevet

Jeg synes det der var veldig bra humor, jeg:) Kunne godt ha skjedd i min familie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...