Gå til innhold

angst er borte dagen-derpå

Anbefalte innlegg

Gjest havmann1
Skrevet

Jeg har i lang tid vært plaget med angst eller depresjon, uten at jeg har kontaktet lege eller snakket med andre enn fruen om det. Jeg vet at spesielle situasjoner trigger problemene som igjen fører til kortpusthet, trykk i brystet, hjertebank, og ikke minst tomhet. De siste årene har jeg fått betydelig svekket korttids og langtids hukommelse. Har vært helt i kjelleren ganske ofte - å dette har selvsagt gått ut over livet mitt, både privat og jobb. Jeg har blitt ganske så flink til å legge merke til når man går i kjelleren og når man føler seg bra. Og det er spesielt "dagen-derpå" at jeg føler meg heeelt topp i 10-12 timer! Plenty med energi og en glad mann. Jeg drikker ikke mye av den grunn (ca 1 gang i mnd, 4-5 glass rødvin). Er det stoffer i kroppen som blir produsert/utløst mens kroppen skal drive ut alkohol? Jeg forstår ikke hva som gjør at man plutselig føles helt frisk igjen? Er en mann på 30år, vært plaget med dette siden jeg var 20 omentrent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...