Gjest Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Hei! Jeg har et problem. Jeg har hatt eksem på kjønnsorganet mitt ganske lenge. Det klør endel, og da blir det ganske rødt! Jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å få det bort. Er det sopp infeksjon eller noe annet?? Fra en desperat dame! 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Du må ta deg en tur til legen for å finne ut hva det er og få ordentlig behandling. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Kun en legeundersøkelse kan gi et skikkelig svar på hva du har. Imidlertid kan du forsøke et soppmiddel som Canesten i en uke. Funker ikke det, bør du nok ta en tur til fastlegen. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Har akkurat det samme problemet som deg. Jeg var hos gynekolog, og konklusjonen var klar: eksem Jeg fikk en kortisonkrem av henne, og den virker godt. Synes du skal snakke med legen din om det, for slik skal du ikke ha det. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.