jentemeg Skrevet 12. oktober 2001 Skrevet 12. oktober 2001 Går det bra å ta sseg en fest når man går på Cipramil? 0 Siter
Gjest Turid Skrevet 12. oktober 2001 Skrevet 12. oktober 2001 Hei Jentemeg! Det frarådes å drikke alkohol når man går på tabletter. Men Cipramil og andre SSRIs er jo slik som en går på for en ganske lang stund, så kanskje er det ok å likevel unne seg et glass.., dog drikke med måte! Det kan være lurt å vente til du har stått på samme dosa noen uker, sånn at det liksom har stabilisert seg. Så går det jo an å prøve seg fram. Noen tåler ikke så mye alkohol som før når de står på SSRIs. Jeg forslår at du prøver deg fram, forsiktig. Du trenger jo ikke starte med en storfest akkurat, men kanskje teste ut hvordan det virker for deg med bare små mengder først, så ser du etterhvert hvordan alkhol og Cipramil virker sammen for nettopp deg. (Yps...jeg er ingen lege..) Lykke til i alle fall! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. oktober 2001 Skrevet 13. oktober 2001 Detter er et FAQ, og jeg gir deg en link til et tidligere svar: http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=screen&id=273576 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.