Gå til innhold

Hva skal man gjøre i morgen`?

Anbefalte innlegg

Se her var et sprøsmål jeg virkelig håper noen kan komme og gi et godt svar på!:)

Jeg har ingen merker. Bortsett fra de indre, men hvis dette med merker gjelder for diverse begivenheter, seiere, mot, modighet etc, så føler jeg at jeg skulle hatt svært mange, men jeg har altså ikke fått et eneste merke. Kan det være derfor jeg har lyst til å shoppe? Det er alt jeg har lyst til.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

20

• tonie

6

• Katt-ja

1

• siameser

1

Mest aktive i denne tråden

Det er masse sopp i år! Men husk for all del å få den kontrollert om du ikke er erfaren plukker.

Det sa de i fjor også: I år er det et kjempe soppår! Jeg fant ingen sopp på egenhånd. (Var til og med på en arrangert sopptur, en eller annen soppforening. Jeg fant bare de giftige).

Jeg har ingen merker. Bortsett fra de indre, men hvis dette med merker gjelder for diverse begivenheter, seiere, mot, modighet etc, så føler jeg at jeg skulle hatt svært mange, men jeg har altså ikke fått et eneste merke. Kan det være derfor jeg har lyst til å shoppe? Det er alt jeg har lyst til.

''men jeg har altså ikke fått et eneste merke. Kan det være derfor jeg har lyst til å shoppe? ''

Du kan jo shoppe merkeklær ;-)

Gjest ambrose

Beseiret noe? Det blir for tamt og kjedelig for min del. Hvis du har beseiret noe, også får du et lite, dølt merke.. Man skal i det minste bli feira i tre dager til ende.

Det er ikke noe for meg igjen :-) Ta deg en bytur hvis du har mulighet til det. Kos deg, ta deg en kopp med latte på en kaffebar og se om du kan finne deg noe på salget, eller se på høstens moter :) evt ta en Ikea-tur og få innsipirasjon :) Liker du å lage ting selv? Hva med å lage julekort f.eks? Liker du å strikke eller brodere kan jo tiden frem mot jul brukes til hjemmelagde julegaver :)

Annonse

Det er ikke noe for meg igjen :-) Ta deg en bytur hvis du har mulighet til det. Kos deg, ta deg en kopp med latte på en kaffebar og se om du kan finne deg noe på salget, eller se på høstens moter :) evt ta en Ikea-tur og få innsipirasjon :) Liker du å lage ting selv? Hva med å lage julekort f.eks? Liker du å strikke eller brodere kan jo tiden frem mot jul brukes til hjemmelagde julegaver :)

Hjemmelagde julegaver var i grunn en god ide. Kanskje jeg skal dra frem strikketøyet. Ha-ha.

Ellers syns jeg noen skulle gite seg snart. DET hadde vært hyggelig, og noe å glede seg til.

I morra skal jeg inn i de dype skoger og vaske gull, faktisk! En hel gjeng med folk som skal avsted, og ungene er helt gira. Det er ikke helt i det blå heller, for vi skal til et av landets eneste områder med mulige drivverdige forekomster av gull og diamanter. Men satser vel egentlig på at selve turen og godt turfølge blir høydepunktet, og ikke nødvendigvis utbyttet av vaskinga ;)

Annonse

Gjest Elextra

Gleden ved shopping er høyst kortvarig. Kom deg heller ut i naturen. Det blir en glad av! :) Og været skal bli bra utover dagen.

Du befinner deg i Oslo? Forslag til turer:

Ta bussen til Skar i Maridalen og gå til Tømtehytta. Ta gjerne med kart.

Eller tog til Sognsvann og tur til Voksenkollen - fantastisk utsyn (men mye folk)! Turen ned kan gå tilbake til Sognsvann eller evt. til Voksenkollen stasjon.

Du skulle hatt gullmedalje for tapperhet og humor, men jeg vet ikke hvordan man går fram for å skaffe deg en sånn.. Merkene sine kan de bare ha. Slike som oss vi shopper heller. Det er mye mer tilfredsstillende, det er jeg sikker på:)

Er du i litt laber form for tida, cathlin? Det har ikke vært så mange sprell fra deg i det siste.

Du skulle hatt gullmedalje for tapperhet og humor, men jeg vet ikke hvordan man går fram for å skaffe deg en sånn.. Merkene sine kan de bare ha. Slike som oss vi shopper heller. Det er mye mer tilfredsstillende, det er jeg sikker på:)

Er du i litt laber form for tida, cathlin? Det har ikke vært så mange sprell fra deg i det siste.

Regner med å få lønn når jeg får meg en jobb. Sprell, må ha noen å sprelle med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...